دروازه‌بان استقلال با بیان اینکه محترمانه به کمک‌داور گفتم توپ گل نشد گفت: باید خدا را شکر کنیم که اشتباه داوری در چنین دیداری برای استقلال رخ داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، وحید طالب‌لو با ابراز خوشحالی از پیروزی تیمش مقابل سیاه‌جامگان گفت: یکی از سخت‌ترین بازی‌های خود را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و باید بگویم تیم سیاه‌جامگان با بازیکنان جوان خود بازی شجاعانه‌ای ارائه کرد. 

وی افزود: تماشاگران بازی زیبایی را شاهد بودند و موقعیت‌های متعددی روی دروازه‌ها اتفاق افتاد. فکر کنم تماشاگران ما از این برد حسابی لذت بردند و اگر آن اشتباه داوری اتفاق رخ نمی‌داد الان صدرنشین لیگ بودیم. 

دروازه‌بان استقلال با تاکید بر اینکه در صحنه گل سیاه‌جامگان اجازه ندادم توپ از خط دروازه استقلال رد شود تصریح کرد: من همه تلاشم را کردم که گل نشود و حتی به کمک داور هم خیلی محترمانه گفتم که توپ از خط رد نشد اما او تصمیم خودش را گرفت. باید خدا را شکر کنیم در دیداری اشتباه داوری علیه تیم ما بود که فرصت جبران پیش آمد. هرچند اگر این اشتباه صورت نمی‌گرفت الان ما صدرنشین بودیم. 

طالب‌لو درباره اینکه گفته می‌شود داور یکی، دو پنالتی به نفع آنها نگرفته است گفت: من نمی‌توانم از راه دور تشخیص دهم که داور برای ما باید پنالتی می‌گرفت.

وی اظهار داشت: مطمئن باشید تیم ما در بازی‌های آینده با کسب نتایج خوب بار دیگر به صدر جدول باز خواهد گشت. 

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.