سرمربی سابق بیانکونری اظهار داشت که یووه توانایی شکست بایرن‌مونیخ در لیگ قهرمان اروپا را دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، فابیو کاپلو سرمربی سابق یوونتوس معتقد است که بانوی پیر در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در مقابل بایرن می‌تواند مشکل ساز باشد.

در قرعه‌کشی مرحله یک‌شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یوونتوس قرار است برابر بایرن‌مونیخ قرار بگیرد. در این راستا کاپلو تاکید کرد که یوونتوس نباید فکر کند که مقابل باوارایی‌ها دست بسته است بلکه می‌تواند برای آنها مشکل ساز باشد همچنان که رئال مادرید را در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا در سال گذشته با مشکل روبه رو کرد.

سرمربی سابق بیانکونری در مصاحبه‌اش با گازتا اظهار داشت: یوونتوس توانایی رقابت با تیم‌های بزرگی مانند بایرن مونیخ را دارد. اگر یووه بدون مصدوم و محروم باشد می‌تواند برای بایرن مشکل ساز باشد همچنان که برای رئال مادرید مشکل ایجاد کرد.

وی افزود: یوونتوس اکنون بهترین روزهای خود را پشت سر می‌گذارد زیرا ۶ بازی اخیر خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است و اکنون در رده چهارم قرار دارد.

کاپلو در پایان درباره قهرمانی اسکودتو گفت: رقابت یوونتوس با اینتر برای قهرمانی جالب خواهد بود. یوونتوس توانایی کسب پنجمین قهرمانی پیاپی خود را در این فصل دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.