سرمربی تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز (جمعه) تیمش حضور نداشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تمرین تیم فوتبال استقلال یک روز پس از پیروزی یک بر صفر مقابل صبای قم از ساعت ۱۳ امروز (جمعه) در کمپ باشگاه برگزار شد. قرار بود تمرین امروز از ساعت ۱۲:۳۰ آغاز شود، اما با ۳۰ دقیقه تأخیر سوت آغاز تمرین به صدا درآمد. 

* پرویز مظلومی، میثم مجیدی، منصور پورحیدری و سیروس دین‌محمدی غایبان تمرین امروز بودند. 

* گفته می‌شد مظلومی برای ادای نذر خود راهی جمکران شده است و به همین دلیل در تمرین شرکت نداشت.

* با توجه به اینکه روز گذشته امید نورافکن برای نخستین بار در ترکیب استقلال به میدان رفت بازیکنان استقلال در رختکن به خاطر بازی خوبش به او تبریک گفتند.

* پیش از اینکه تمرین آغاز شود مجید صالح در غیاب پرویز مظلومی بازیکنان را در رختکن جمع کرد تا برای آنها صحبت کند. مربی استقلال با تشکر از تلاش بازیکنان در بازی با صبا به آنها گفت که این دیدار را فراموش کنند و به فکر بازی حساس در نیمه نهایی جام حذفی مقابل تراکتورسازی باشند.

* حدود ۳۰ نفر از هواداران در کمپ حضور داشند که در بین آنها چند خانم نیز دیده می‌شد. این هواداران با تمام بازیکنان استقلال عکس سلفی گرفتند.

* پس از پایان صحبت‌ صالح بازیکنان به داخل زمین آمدند تا تمرین خود را آغاز کنند. بازیکنانی که در دیدار مقابل صبا به میدان رفته بودند به ریکاوری پرداخته و سایر بازیکنان زیر نظر مربیان به تمرینات گروهی پرداختند.

* محمود بابایی، مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در محل تمرین حضور داشت.

* لیدرهای استقلال در زمین چمن مصنوعی کنار کمپ به بازی فوتبال پرداختند.

* پیش از اینکه صالح با بازیکنان صحبت کند بازیکنان میان زمین دور هم جمع شده بودند که محمد نوازی و فرزاد مجیدی به بازیکنان گفتند که تا وقتی که مربیان اجازه ندادند کسی حق ندارد خودش را گرم کند. 

* باتوجه به بستری شدن منصور پورحیدری در بیمارستان هواداران استقلال پیگیر وضعیت سرپرست تیم‌شان بودند.

* مهدی رحمتی و مجید صالح دقایقی به صورت خصوصی با هم صحبت کردند. 

* موقعی که بازیکنان مشغول نرم‌دوی بودند مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده و روزبه چشمی به صورت جداگانه دور زمین می‌دویدند و صحبت‌هایی آنها به گونه‌ای بود که با صدای بلند می‌خندیدند. 

* امیر مهریزی کمی دیر به محل تمرین رسیده بود، به همین خاطر فرزاد مجیدی به او اعتراض کرد که چرا زودتر در محل تمرین حاضر نشده است.

به گزارش تسنیم، تیم استقلال روز سه‌شنبه هفته جاری در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام حذفی در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتورسازی خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.