سرمربی شیلیایی منچسترسیتی بدشانسی را دلیل اصلی پیروز نشدن تیمش در دیدار برابر استون ویلا دانست. او می‌گوید عدالت فوتبالی در این دیدار اجرا نشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از یورو اسپورت، منچسترسیتی در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه خانگی استون ویلا به میدان رفت و نتیجه‌ای دور از انتظار را به دست آورد تا جایی که با تساوی بدون گل برابر تیم بحران زده استون ویلا به کار خود پایان داد با این حال خوش شانس بود و صدر جدول رده بندی را از دست نداد چرا که آرسنال هم برابر تاتنهام به تساوی دست یافت.

مانوئل پیگرینی سرمربی شیلیایی منچسترسیتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: بد شانس بودیم. بازی بهتری را نسبت به حریف خود به نمایش گذاشتیم و از هر نظر بهتر از آنها بودیم. استون ویلا حتی یک بار هم به سمت دروازه‌ی ما شوت زنی نکرد. اگر عدالت اجرا می‌شد باید سیتی پیروز این دیدار می شد اما بخت با ما یار نبود. به هر حال در فوتبال احتمال چنین اتفاقاتی وجود دارد.

او ادامه داد: فرصت‌های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم. اگر کمی شانس داشتیم الان پیروز این بازی بودیم. دو امتیاز را از دست دادیم اما با تلاش به کار خود ادامه می‌دهیم. به هر حال گاهی اوقات عدالت اجرا نمی‌شود و این دیدار هم این گونه بود.

با وجود آنکه منچسترسیتی دو امتیاز حساس را از دست داده اما مانوئل پیگرینی از عملکرد شاگردانش راضی است. او در پایان سخنان خود گفت: به خوبی روی بازیکنان حریف فشار می‌آوردیم. نهایت تلاش خود را برای پیروز شدن به کار گرفتیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و برای پیروز شدن دست به هر کاری زدیم اما در نهایت تنها بد شانس بودیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.