معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان مجمع فدراسیون دوچرخه سواری حاضر به گفت و گو با خبرنگاران نشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجمع عمومی فدراسیون دوچرخه‌سواری بعدازظهر امروز با حضور سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

سجادی در این مجمع اظهار داشت: به دلیل آماده نبودن بخشی از گزارش‌ها مجمع با تاخیر و امروز برگزار شد و ما تلاش می‌کنیم مجمع تمام فدراسیون‌ها را در سال ۹۴ در سه ماهه آخر سال برگزار کنیم.

وی با تشکر از هیات‌ها و باشگاه‌ها عنوان کرد: اینها سهامداران و ارکان اصلی دوچرخه‌سواری هستند که نمایندگی این رشته را برعهده دارند. تاکید من در روشن بودن گزارش‌ها در همه مجامع است. همه باید به حل نواقص کمک کنیم.

معاون وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: فدراسیون دوچرخه‌سواری در سال ۹۳ تلاش زیادی برای حضور موفق در بازی‌های آسیایی انجام داد و تاکید من برای سال ۹۴ این بود که سعی کنیم برنامه‌محور باشیم و براساس تفاهم‌نامه‌ای که در سال ۹۳ امضا کردیم عمل کنیم.

سجادی ادامه داد: فدراسیون‌ موفقیت‌های خوبی در سال ۹۳ داشته و دوچرخه سواری تنها تیمی است که در بخش جاده در آسیا به سهمیه المپیک گرفته است که این حاصل تلاش خانواده دوچرخه‌سواری است. استعدادیابی تاکید زیادی دارم و محور اصلی در سال ۹۵ در ۳۰ فدراسیون موضوع استعدادیابی است و از این کار حمایت می‌کنیم.

به گزارش فارس، در این مجمع گزارش خزانه‌داری و بازرسی ارائه شد که به تایید همه هم رسید.

به گزارش فارس، استان‌های آذربایجان شرقی، یزد و اصفهان به عنوان هیات‌های برتر و پتروشیمی و پیشگامان کبیر یزد به عنوان باشگاه‌های برتر، در بخش همگانی استان تهران و استعدادیابی استان همدان به عنوان برترین‌ها شناخته شدند.

سجادی معاون وزیر ورزش در پایان با اعلام اینکه باید در جلسه‌ای در وزارت ورزش حاضر شود با خبرنگاران مصاحبه نکرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.