رئیس آکادمی ملی فوتبال گفت: با حمایت‌های فدراسیون فوتبال قصد داریم در بخش فوتبال پایه، توسعه و موفقیت این رشته را شاهد باشیم.

به گزارش ایسنا به نقل از فدراسیون فوتبال، دکتر محمد حسین علیزاده، رئیس آکادمی ملی فوتبال گفت: فستیوال زیر ۱۲ سال پسران در استان البرز به خوبی برگزار شد و در سال آینده اگر شورای آکادمی موافقت کند سال آینده میزبانی را به استان دیگری واگذار می‌کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: از مسئولین استان البرز تشکر می کنم چرا که در زمان برگزاری فستیوال از هیچ تلاشی دریغ نکرده و ما را در هرچه بهتر برگزار شدن فستیوال یاری کردند. همچنین در بعد پشتیبانی، پزشکی، رسانه، فرهنگی و همکاری از سوی دیگر مسئولین در آکادمی، فدراسیون و استان البرز، خوشبختانه شاهد برگزاری فشتیوال زیر ۱۲ سال پسران به بهترین نحو ممکن بودیم.

رئیس آکادمی ملی فوتبال گفت: با حمایت‌های فدراسیون در ماه آینده فستیوال بانوان را برگزار خواهیم کرد. قصد داریم تا فوتبال پایه را تامین کنیم و بدون شک این امر با حمایتهای فدراسیون، خانواده ها و مسئولین رخ می دهد. هدف ما رشد و گسترش فوتبال است. باید در سنین پایه فعالیت‌های مستمر و جدی را پیگیری کنیم تا به اهداف خود برسیم. ما نیاز به زمان داریم و با گذشت زمان بدون شک به خواسته خود و در آینده به نتیجه مطلوبی خواهیم رسید.

وی در پایان گفت: امسال خانواده‌ها و بازیکنانی که حضور داشتند با افتخار اعلام می‌کردند که فرزندشان در تیم ملی انتخاب شده و به عنوان یک سمبول در استان خود معرفی می شوند. با حمایت‌های فدراسیون تربیت فوتبال را در پیش گرفته‌ایم چرا که توسعه فوتبال در راستای تربیت فوتبالی یک بازیکن از سنین پایه است. از بازیکنانی که در سال گذشته در فستیوال حضور داشتند حدود ۱۰ درصد به تیم های ملی راه یافته اند. بر همین اساس برنامه های خود را با جدیت پی خواهیم گرفت تا به هدف خود برسیم.

پس از برگزاری سومین فستیوال فوتبال پایه مسئولین فدراسیون و آکادمی ملی فوتبال از عوامل و کادر برگزار کننده فستیوال فوتبال پسران زیر ۱۲ سال تقدیر کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.