سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال به ایران بازگشت تا ضمن تماشای مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، با مسئولان فدراسیون فوتبال برای ادامه همکاری و دریافت مطالباتش مذاکره کند.

به گزارش خبرنگار مهر، خسوس کاندلاس که چند ماه پیش به خاطر بیماری همسرش و پرداخت نشدن مطالباتش از سوی فدراسیون فوتبال، قید همکاری با تیم ملی فوتسال ایران را زده بود، صبح امروز سه شنبه به ایران بازگشت و به همراه سید رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال از فرودگاه امام (ره) راهی اصفهان شد. قرار است خسوس ضمن تماشای مسابقات جام باشگاه‌ها، درباره ادامه همکاری در تیم ملی با علی کفاشیان و سید رضا افتخاری مذاکره کند.

افتخاری با تایید این مطلب به خبرنگار مهر، گفت: ویزای خسوس به صورت فرودگاهی صادر شده است و وی تا روز یکشنبه هفته آینده در ایران خواهد بود. قرار است بعد از حضور کفاشیان در اصفهان با خسوس درباره تیم ملی مذاکره کنیم. در صورت توافق، خسوس یکشنبه به اسپانیا بر می‌گردد و سپس سر فرصت به ایران می‌آید.

رئیس کمیته فوتسال ادامه داد: من برنامه بازی‌های تدارکاتی تیم ملی با روسیه و ایتالیا و همچنین برنامه لیگ را به خسوس دادم تا او بررسی‌های لازم را انجام بدهد و تیم را برای جام ملتهای آسیا آماده کند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.