مدافع آرژانتینی تیم فوتبال والنسیا به مسئولان این باشگاه برای هموار کردن راه انتقال وی به اولدترافورد هشداری جدی داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از دیلی‌میل، نیکلاس اوتامندی، دفاع وسط آرژانتینی والنسیا به مسئولان این باشگاه گفته است که تا زمانی که تکلیف انتقال او را به منچستریونایتد مشخص نکنند، در تمرینات این تیم شرکت نخواهد کرد.

اوتامندی قرار است ۲۷ جولای (پنجم مرداد) به تمرینات والنسیا برگردد، اما این روزها اخباری درباره تلاش منچستریونایتد برای جذب وی و در طرف مقابل ممانعت والنسیایی‌ها در مسیر رخ دادن این جابه‌جایی شنیده می‌شود. این موضوع سبب شده است که اوتامندی به مسئولان باشگاه والنسیا بگوید یا تکلیفش را مشخص کنند یا در تمرینات شرکت نمی‌کند.

به گزارش دیلی‌میل، اوتامندی در فهرست خرید منچستریونایتد قرار دارد، اما در حال حاضر گزینه نخست شیاطین سرخ آن است که راهی برای عقد قرارداد با سرخیو راموس پیدا کنند. به نوشته این نشریه، کاپیتان رئال مادرید به لوئیز فن‌خال گفته است که می‌خواهد به منچستریونایتد ملحق شود، اما رئالی‌ها به فروش راموس به من‌یونایتد راغب نیستند.

در طرف مقابل هم من‌یونایتد قصد دارد تلافی کند و به داوید دخه‌آ، دروازه‌بان اسپانیایی‌اش که رئال به شدت خواهان جذب اوست، اجازه رفتن به اولدترافورد را نخواهد داد مگر اینکه رئال به فروش راموس تن دهد.

با گره خوردن ماجرای انتقال راموس به من‌یونایتد، حالا اوتامندی محتمل‌ترین گزینه‌ای است که فن‌خال برای تقویت مرکز خط دفاعش دارد. اوتامندی در فهرست خرید رئال مادرید هم قرار دارد، چون اگر راموس برود برای او یک جانشین می‌خواهد.

اوتامندی مدافع جنگنده‌ای است که فصل گذشته سهم بسزایی در موفقیت والنسیا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده داشته است. منچستریونایتد تابستان سال گذشته هم قصد داشت اوتامندی را زمانی که در حال ترک پورتو بود، به خدمت بگیرد اما تعلل شیاطین سرخ در انجام این کار سبب شد که والنسیا این مدافع آرژانتینی را به چنگ آورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.