رئیس کمیته جوانان درباره شرایط حال حاضر و مسابقات پیش روی تیم ملی نوجوانان به نکاتی اشاره کرد.

وی ادامه داد: بر همین اساس در ادامه روند آماده سازی تیم ملی نوجوانان، اردوی بعدی این تیم از ۱۹ تا ۲۵ تیرماه برگزار می شود و در نهایت اردوی پایانی ملی پوشان زیر ۱۶سال پیش از اعزام به اردن از ۳۱ تیر تا پنجم مرداد برگزار خواهد شد. 

رییس کمیته جوانان درباره شرایط تیم ملی نوجوانان گفت: تیم ملی نوجوانان به لحاظ آمادگی نسبتا آماده است و با توجه به استعدادیابی هایی که در سطح خوبی صورت گرفت، تیم خوبی برای حضور در مسابقات آماده شده و امیدواریم این تیم نتایج خوبی کسب کند.

وی درخصوص رقابتهای قهرمانی نوجوانان غرب آسیا بیان کرد: پیش از این مقرر بود این رقابتها با حضور هشت تیم برگزار شود اما با انصراف تیم های قطر و عمان تغییراتی در برگزاری بازی های قهرمانی نوجوانان غرب آسیا به وجود آمده و این مسابقات با حضور تیم های ایران، فلسطین، امارات، عربستان، عراق و اردن برگزار خواهد شد. 

وی در پایان گفت: معتقدم رقابتهای قهرمانی نوجوانان غرب آسیا بازیهای بسیار خوبی خواهد بود و طی آن ارزیابی مناسبی از تیم ملی نوجوانان تا پیش از حضور در تبریز بدست خواهد آمد، چراکه در بازی های مقدماتی قهرمانی زیر ۱۶سال آسیا که به میزبانی تبریز برگزار می شود دو تیم به دور نهایی صعود می کنند و مرحله نهایی آن سال بعد با حضور ۱۶ تیم انجام خواهد شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.