دبیر هیئت فوتبال استان تهران گفت: از فدراسیون استعلام گرفتیم که آنها هم به طور مکتوب پاسخ دادند مشکل قانونی برای ثبت قرارداد بازیکنان سایپا در هیئت فوتبال استان تهران وجود ندارد.

رضا عابدینی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص ثبت قرارداد بازیکنان سایپا در هیئت فوتبال استان تهران به جای البرز گفت: شرکت فرهنگی، ورزشی سایپا در تهران ثبت شده ضمن اینکه  تمدید ثبت این شرکت در تاریخ ۹۳/۳/۱۹ دوباره در تهران انجام شد.

وی افزود: مگر سایپا به خارج از استان تهران رفته بود؟ زمانی که باشگاه سایپا ورزشگاه در کرج اجاره و به AFC معرفی کرد، البرز هنوز استان نشده بود. بگذارید مثالی بزنم؛ در حال حاضر تیم‌های راه‌آهن و پیکان ورزشگاه محل بازی‌های خود را به شهر قدس منتقل کرده‌اند، اگر شهر قدس جزو استان البرز شود آن وقت تیم‌های راه‌آهن و پیکان متعلق به استان البرز می‌شوند؟

دبیر هیئت فوتبال استان تهران تاکید کرد: به خاطر الزامات AFC باشگاه‌ها باید زمین بازی خود را معرفی کنند که باشگاه سایپا در آن زمان ورزشگاه انقلاب را در کرج اجاره و معرفی کردند این اتفاق زمانی افتاد که هنوز البرز استان نشده بود.

عابدینی در پاسخ به این پرسش که پس چرا در چند سال اخیر سایپایی‌ها قراردادهایشان را در هیئت فوتبال استان البرز ثبت می‌کردند، گفت: این موضوع به مسئولان باشگاه سایپا بستگی دارد که آیا دوست دارند برای فصل آینده ورزشگاه مد نظر خود را در تهران معرفی کنند یا کرج ضمن اینکه از فدراسیون فوتبال هم استعلام گرفته‌اند و در این زمینه مشکل قانونی ندارد.

وی تاکید کرد: از فدراسیون فوتبال استعلام گرفتیم که آنها هم به طور مکتوب پاسخ دادند مشکل قانونی برای ثبت قرارداد بازیکنان سایپا در هیئت فوتبال استان تهران وجود ندارد ضمن اینکه قرارداد بازیکنان تیم‌های پایه تهران هم از ابتدا در هیئت فوتبال استان تهران ثبت می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.