هافبک جدید تیم پرسپولیس گفت:‌ مسئولان باشگاه پرسپولیس این تیم را برای رسیدن به مقام قهرمانی می‌بندند.

به گزارش خبرگزاری فارس، کمال کامیابی‌نیا پس از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس گفت:‌ خیلی خوشحالم به پرسپولیس پیوستم و تمایلم را به این تیم نشان دادم. ۴-۳ سالی بود که بحث حضورم در این تیم مطرح بود. زمان حضور علی دایی هم او می‌خواست من به این تیم بیایم، اما بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد. خیلی خوشحالم به پرسپولیس آمدم. صحبت خوبی با محمدعلی طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس داشتم و او هم به من در این رابطه کمک کرد.

وی در رابطه با اینکه آیا قرار است جایگزین محمد نوری شود، گفت: در شرایط ما چنین چیزی مطرح نبوده، من تمام تلاشم را می‌کنم تا برای پرسپولیس مثمرثمر باشد.

هافبک پرسپولیس درمورد اینکه آیا فکر می‌کند بتواند در این تیم موفق شود، اظهار داشت: شک نکنید. اگر این طور نبود به پرسپولیس نمی‌آمدم. اهدافی دارم که روی آنها تمرکز می‌کنم تا به موفقیت برسم.

وی درمورد اینکه کار کردن با برانکو را چطور ارزیابی می‌کند، خاطرنشان کرد:‌ پرسپولیس را برای قهرمانی می‌بندند. برانکو مربی بزرگی است. او بازی من را دیده و در لیستش حضور داشتم. امیدوارم پرسپولیس در فصل جاری موفق شود. اگر پرسپولیس موفق شود تیم ملی هم از این موضوع سود می‌برد.

کامیابی‌نیا در پاسخ به این سؤال که آیا ناراحتی از منصور قنبرزاده دارد، خاطرنشان کرد: از قنبرزاده تشکر می‌کنم. او که شنیده بود در باشگاه پرسپولیس هستم با من تماس گرفت و به خاطر اینکه پرداخت قراردادم در توان باشگاه نفت نیست، عذرخواهی کرد. درحال حاضر ۶۵ درصد از قراردادم را گرفتم و او اطمینان خاطر داد مابقی پولم پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، کمال کامیابی‌نیا از فردا در تمرینات پرسپولیس شرکت می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.