برگزاری مراسم خداحافظی ژاوی در نوکمپ، شرایط نامعلوم آنچلوتی در رئال‌مادرید و دیدارهای حساس هفته پایانی لیگا از عناوین مهم روزنامه‌های ورزشی اسپانیا هستند.

به گزارش ایسنا، روزنامه مارکا در صفحه نخست خود به شرایط نامشخص ایکر کاسیاس و آنچلوتی پرداخت و به پیشنهاد میلان به کارلتو با قرارداد ۵ ساله به ارزش ۱۵۰ میلیون یورو اشاره کرد. تیتر مهم دیگر مربوط به جدایی خدیرا از رئال مادرید است. هفته پایانی لیگا و دیدارهای حساس آن از دیگر موضوعات صفحه اول این روزنامه هستند. مهم‌ترین این دیدارها، بازی‌های آتلتیکو مادرید و والنسیا با حریفان خود هستند. این دو تیم برای مقام سومی می‌جنگند. آتلتیکو تنها با یک امتیاز جایگاه خود را حفظ و به لیگ قهرمانان صعود خواهد کرد.

تیتر اصلی روزنامه آ اس به آنچلوتی اختصاص دارد. ۴۳ درصد از طرفداران رئال دوست دارند وی به عنوان سرمربی رئال‌مادرید باقی بماند. در این نظرسنجی هواداران به کلوپ ۳۰درصد، میشل ۱۲درصد، بنیتس۸ درصد و امری ۷ درصد رای دادند.

همچنین به بازیکنانی که احتمال آخرین حضورشان در کهکشانی‌ها می‌رود، اشاره شده است؛ بازیکنانی مثل کاسیاس، آربلوآ، ناچو، یارامندی، خسه، چیچارتو و ... تیتر مهم دیگر این روزنامه به خداحافظی لیگا با ژاوی اشاره دارد.

جشن قهرمانی، تقدیر از ژاوی، اهدای جام قهرمانی به او و رونمایی از پیراهن اختصاصی برای خداحافظی این بازیکن تیتر اصلی روزنامه موندو دپورتیوو است.

روزنامه کاتالانی اسپورت هم به مراسم خداحافظی ژاوی که امروز در نوکمپ برگزار می‌شود، پرداخت و ضمیمه‌ای درباره این بازیکن به روزنامه خود پیوست کرد. "در صورت رفتن دنی آلوس از بارسلونا یک بازیکن برزیلی جانشین او خواهد شد" از تیترهای دیگر این روزنامه است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.