مدیربرنامه‌های سرمربی ناپولی شایعاتی را که درباره پیوستن این مربی اسپانیایی به رئال مادرید وجود دارد، تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، گارسیا کیلون، مدیربرنامه‌های رافائل بنیتس در گفت‌و‌گو با شبکه کواتروی تلویزیون اسپانیا اعلام کرد که این مربی ۵۵ ساله با کمال میل پیشنهاد مربیگری در رئال مادرید را خواهد پذیرفت اگر فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه تصمیم به اخراج کارلتو بگیرد و از سرمربی حال حاضر ناپولی بخواهد هدایت کهکشانی‌ها را برعهده بگیرد.

کیلون اظهار داشت: تاکنون هیچ پیشنهادی در کار نبوده است و همه چیزهایی که گفته شده است تنها شایعه هستند. رافا بنیتس سابقه بازی در رئال مادرید را دارد و حتی هدایت تیم رئال مادرید B را هم در سال‌های آغازین مربیگری‌اش برعهده داشته است پس قطعاً در داخل باشگاه رئال مادرید هیچکس با بنیتس دشمن نیست.

مدیربرنامه‌های بنیتس افزود: من ذهن آدم‌‌‌ها را نمی‌خوانم اما تصور می‌کنم که رافا دوست دارد در آینده هدایت رئال مادرید را برعهده بگیرد.

کیلون در خصوص احتمال مذاکره میان بنیتس و رئال مادرید، هم عنوان کرد: رافا با فلورنتینو پرس و خوسه آنخل (مدیر اجرایی رئال) رابطه خوبی دارد و اگر آنها علاقمند به استخدام او باشند حتماً با ما تماس خواهند گرفت هرچند هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است.

قرارداد بنیتس با ناپولی در پایان فصل جاری به پایان خواهد رسید و  به نظر می‌رسد که او تمایلی برای تمدید این قرارداد ندارد. در همین حال برخی منابع خبری در اسپانیا و ایتالیا از بنیتس به عنوان گزینه منتخب سران باشگاه رئال مادرید برای جانشینی کارلو آنچلوتی در فصل آینده یاد کرده‌اند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.