دروازه‌بان نفت ایران با اشاره به تعداد بالای بازی‌های نفت در این فصل گفت: در حالی که تمام تیم‌ها در ریکاوری بعد از پایان فصل بسر می‌برند، بازیکنان نفت در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به میدان می‌روند.

به گزارش ایسنا، علیرضا بیرانوند بعد از اتمام بازی تیم‌های فوتبال نفت ایران و الاهلی عربستان گفت: خدا را شکر که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و توانستیم ۵۰ درصد از راه پیروزی را بپیماییم. این برد را به تماشاگران حاضر در ورزشگاه تقدیم می‌کنیم. برای اولین‌بار بود که ۱۵ هزار نفر نفت را تشویق می‌کردند.

وی اضافه کرد: بعد از بازی تراکتورسازی که بازیکنان‌ ما ناراحت از دست دادن جام بودند، توانستیم با کمک‌های علیرضا منصوریان در این بازی عملکرد خوبی داشته باشیم. منصوریان، کاپیتان تیم ما است و به چشم سرمربی به او نگاه نمی‌کنیم.

دروازه‌بان ملی‌پوش نفت همچنین اظهار کرد: امیدوارم دست پر از عربستان برگردیم و دل هواداران‌ را شاد کنیم.

بیرانوند درباره درگیری لفظی با امین حاج‌محمدی گفت: بعد از آن صحنه خطرناک او را صدا زدم و درگیری جدی نبود. من از امین کوچکتر هستم و حتی در نفت کوچک‌ترین بازیکن هستم. خدا را شکر که بعد از بازی تراکتورسازی توانستیم این بازی را ببریم.

دروازه‌بان نفت اضافه کرد: بیشتر از تمام تیم‌های لیگ برتری بازی کرده‌ایم و بسیار احساس خستگی می‌کنیم. در حالی که تمام تیم‌ها در ریکاوری هستند و بازیکنان‌شان استراحت می‌کنند، نفت تهران در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد. امیدوارم این زحماتم با دعوت شدن به تیم ملی و موفقیت‌های بعدی جبران شود.

بیرانوند در پایان ابراز امیدواری کرد که نفت در این سال حداقل یک جام را به دست بیاورد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.