رئیس سازمان لیگ فوتبال گفت: از شب گذشته که می‌خواستیم غذا بین هواداران سرخابی‌ها که در چادرها مستقر بودند توزیع کنیم پیش‌بینی می‌کردیم از بازی امروز استقبال خوبی صورت نگیرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی تاج  که در ورزشگاه آزادی حضور یافته در خصوص اینکه چرا به تبریز نرفت، اظهار داشت: با توجه به اینکه قرار بود جلسه شورای تامین استان آذربایجان شرقی روز چهارشنبه برگزار شود اما به روز پنج‌شنبه موکول شد من روز گذشته باید به عنوان مسئول سازمان لیگ در این نشست حضور می‌داشتم تا گزارشی از برنامه‌های سازمان لیگ را برای مراسم احتمالی قهرمانی به مسئولان می‌دادم. به همین دلیل رز پنج‌شنبه به تبریز رفتم و برگشتم.

وی افزود: با توجه به  اینکه بنا است هر سال کنگره شهدای ورزشکار را در پایان رقابت‌های لیگ داشته باشیم به تهران بازگشتم و برای دیدن دربی ۸۰ در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کردم.

رئیس سازمان لیگ در پاسخ به اینکه چرا استقبال خوبی آنطور از دربی نشده، گفت: پیش‌بینی این موضوع را می‌کردیم چون شب گذشته ۷۰۰ یا ۸۰۰ غذا در نظر گرفته بودیم تا به هوادارانی که شب گذشته در چادر مستقر شده، بدهیم اما فقط ۲۰۰ غذا مورد استفاده قرار گرفت ضمن اینکه در حال حاضر به غیر از دربی ۸۰ سایر بازی‌ها حساسیت‌‌های خاص خود را دارد. ورزشگاه‌های شهرهایی همچون تبریز و اصفهان پر شده و ورزشگاه‌های دیگر نیز در حال پر شدن است. 

تاج تصریح کرد: زمانی که ۶۰ درصد از ظرفیت ورزشگاهی پر شود ما اعلام خواهیم کرد تا دیگر مردم به ورزشگاه‌ها نیایند. برفرض که ۲۰ درصد ظرفیت ورزشگاه باقی بماند بهتر از آن است که مردم بیایند  پشت در بمانند. برخی دوستان گفتند برای استقبال بیشتر  از دربی ۸۰ بهتر است بلیت آن را نیم‌‌بها کرده و یا حداقل فروش الکترونیکی نداشته باشیم که ما نیم‌بها کردن بلیت را مصلحت ندیدیم و گفتیم بهتر است هواداران کارت الکترونیکی بخرند. اگر این اتفاق نمی‌افتد بازگشت به عقب بود. هنوز حدود یک ساعت تا آغاز بازی باقی مانده و پیش‌بینی می‌کنیم هواداران بیشتری هم بیایند. 

وی در پاسخ به این سوال که لیگ پانزدهم چه زمانی شروع می‌شود، گفت: قصد داریم لیگ پانزدهم را از مردادماه شروع کنیم. باید برنامه‌های کی‌روش و تیم امید را هم گرفته و بررسی کنیم تا زمان دقیق آغاز لیگ را مشخص کنیم. 

تاج خاطرنشان کرد: جا دارد از خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها که با کمترین امکانات رقابت‌های لیگ چهاردهم را پوشش دادند تشکر کنم و امیدوارم سال آینده سال خوبی برای استقلال و پرسپولیس باشد تا دوباره شاهد پررونق شدن حضور هواداران این دو تیم در ورزشگاه‌ها باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که به چه  دلیل پیش از دربی در اردوی تیم استقلال حضور پیدا کردید، گفت: پیش از دربی در اردوی هیچ یک ازدو تیم استقلال و پرسپولیس حضور پیدا نمی‌کنیم. من در هتل المپیک جلسه‌ای داشتم که اتفاقا اردوی استقلالی‌ها هم در آن هتل بود.

رئیس سازمان لیگ افزود: از مهدوی‌کیا  و بازیکنان و اعضای تیم زیر ۱۱ سال ایران دعوت کردیم تا برای دیدن دربی به ورزشگاه بیایند.

تاج در پاسخ به این سوال که آیا بلیت بازی‌های لیگ برتر فصل آینده گران خواهد شد، تصریح کرد: نه تنها بلیت‌ها را گران نمی‌کنیم بلکه احتمال دارد آن را ارزان نیز کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.