سرمربی استقلال می گوید هواداران این تیم حق دارند که علیه او شعار می دهد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛امیر قلعه نویی در نشست خبری اش پس از شکست سنگین مقابل تراکتورسازی گفت:«به خاطر این شکست سنگین از هواداران عذر خواهی می کنم.»

او این را گفت و ادامه داد:«به تراکتوری ها به خاطر این پیروزی تبریک می گویم.بازی خوبی بود.ما در نیمه اول حاکم میدان بودیم اما بر خلاف روند بازی سه گل خوردیم.گل هایی که خوردیم از توپ های معمولی بود و باید بگویم که گل سوم کمر تیم ما را شکست.من از تماشاگران عذر خواهی می کنم.آنها اگر چیزی به من بگویند حق دارند ولی بازیکنان تلاش خودشان را کردند.»

او با بیان اینکه تراکتوری ها ۵ توپ را روی دروازه آنها آوردند و ۴ تا از این توپ ها وارد دروازه استقلال شد ادامه داد:«گل های عجیبی خوردیم.ضمن اینکه تعویضی های ما هم واقعا ضعیف کار کردند.تیم‌های بزرگ، بازیکنان تعویضی‌شان تاثیرگذار هستند. تعویضی های ما اصلا به تیم کمک نکردند. بازیکنان مقصر نیستند و هر ایرادی هست متوجه من است.»

سرمربی استقلال درپاسخ به این سوال که چرا استقلال شانس آسیایی شدن را از دست داد و برای دومین سالی پی در پی به آسیا نرسید گفت:«باید خوب یارگیری می کردیم.من وارد یک سری از مشکلات نمی شوم اما درباره دربی می گویم که حساسیت خودش را دارد.ما مشکلات درون خانوادگی داریم که لطمه های زیادی به ما زد و لازم نیست آنها را باز کنم.خودمان هم باورمان نمی شود که در این جایگاه باشیم.ما باید نیم فصل تیم را تقویت می کردیم که به دلیل مشکلات مالی نشد. بازهم می‌گویم که مسئولیت تیم با ماست.»

خبرنگاری از او پرسید که فروزان بهتر از طالب لو است که قلعه نویی گفت:«معمولا روی یک دروازه بان سرمایه گذاری می‌کنند اما طالبلو چند بازی در راه آهن ثابت بازی کرد؟ فکر می کنم کمتر از عابدزاده در آنجا بازی کرد. خوشحالم که او را به خانواده اش برگرداندم اما معمولا یک مربی روی یک دروازه بان سرمایه گذاری می‌کند. خیلی از تیم‌ها که نامشان را نمی آورم دروازه بانانی دارد که خیلی گل‌های بدی می خورند اما تغییری در آنجا نیست. همانطور که گفتم همیشه روی یک دروازه بان سرمایه گذاری می کنند و البته شاید هم ما اشتباه کرده ایم.»

قلعه نویی در پاسخ به سوالی درباره شکسته شدن حرمت استاد و شاگردی در فوتبال ایران و تقابل آندو و خودش، گفت:«خیلی وقت‌ها به این مسائل فکر کرده‌ایم. ما چه کار کنیم؟ بازیکن با باشگاه قرارداد داشته و پولش را نداده‌اند و رفته است. فرهاد مجیدی حسابش جداست اما او هم وسط فصل تیم را رها کرد. برای هر تیمی این اتفاقات می افتد. استقلال ۶ جام دارد که ۵ تای آن با من است. کدام مربی با هزاران مشکل تیم را با دندان گرفته است؟ هر کسی بود استعفا می‌داد. ما با بی پولی کاوه رضایی و مسلمان را می خواستیم. ما اول فصل حسن زاده را می خواستیم اما بخاطر بی پولی نشد. مسئولیت این نتایج با من است ولی باید بگویم امسال سال خیلی سختی بود.»

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.