بازیکن کلمبیایی کهکشانی‌ها اطمینان دارد رئال‌مادرید در خانه‌ خود و با حمایت هوادارانش می‌تواند شکستی که در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا متحمل شد را جبران کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، به نظر خامس رودریگس، شکست ۲ بر یک رئال‌مادرید در خانه یوونتوس در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نتیجه بدشانسی کهکشانی‌‌ها بوده  و اینکه تیم او می‌تواند در دور برگشت و در خانه خود کار بانوی‌پیر را یکسره کند.

رودریگس در گفت‌و‌گو با شبکه TVE اسپانیا اظهار داشت: نتیجه‌ای که رقم خورد چندان هم بد نیست و ما باید به توانایی خود برای جبران آن ایمان داشته باشیم. بازی برگشت در خانه ماست و هواداران پشت ما خواهند بود. برنابئو از ما حمایت خواهد کرد. باید سریع ریکاوری کنیم و برای بازی هفته آینده آماده شویم چون کار سختی در پیش داریم.

وی ادامه داد: یوونتوس در بازی برگشت در لاک دفاعی فرو خواهد رفت. یووه تیم قدرتمندی است اما ما هم نباید تسلیم شویم. باید به میدان برویم و باور داشته باشیم که می‌توانیم کار این تیم را یکسره کنیم. به نظر من هنوز هم شانس دو تیم برای صعود برابر است اما این ما خواهیم بود که فینالیست می‌شویم.

هافبک پیشین موناکو معتقد است یکی از دلایل شکست رئالی‌ها در تورین بدشانسی آنها در موقعیت‌های کلیدی بازی بوده  از جمله ضربه سر شیرجه‌ای خود او که تیر افقی مانع از ورودش به دروازه شد.

او تأکید کرد: اگر شما برخی از لحظات حساس بازی را دیده باشید، متوجه شده‌‌اید که یوونتوس کمی هم خوش‌شانس بود. من دیدم که ضربه‌ام به تیرک دروازه خورد و فکر می‌کنم  مدافع حریف روی توپ تأثیر گذاشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.