سرمربی تیم ملی ساحلی معتقد است مسابقات قهرمانی آسیا امسال در سطح جهانی بود.
به گزارش ایسنا به نقل از فدراسیون فوتبال، مارکو اکتاویو، سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: از زمانی که در حقیقت فوتبال ساحلی توسط فیفا به رسمیت شناخته شده، تمامی تیم‌های حاضر در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۵ سرمایه‌گذاری خوبی بر روی فوتبال ساحلی خود داشته‌اند. در همین راستا ما نیز باید مطابق با حریفان خود پیش برویم و من امیدوارم بازی های خوبی در این دوره از مسابقات به نمایش بگذاریم. من و هاشم پور همیشه تیم را برای پیروزی در بازی بعدی‌اش آماده می‌کنیم. در این میان نیز به نظر تمام مخالفان خود احترام می‌گذاریم، اما ایران همیشه برنامه‌ریزی‌هایش برای مقابله با تمام حریفانش بازی به بازی بوده است.

وی در ادامه درباره میزان آمادگی تیم‌ها و پیشرفتشان در این دوره از مسابقات گفت: تمامی کشورها علاوه بر اینکه لیگ‌های داخلی خود را پیگیری می‌کردند، بازی‌های دوستانه تدارک دیده و در تورنمنت‌های مختلف نیز حضور داشته‌اند. این آماده‌سازی‌های قدرتمند سطح آنها را خیلی سریع بالا برد و تیم ملی ایران باید به سختی کار کند.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی در ادامه درباره عملکرد بازیکنان در دیدار با ژاپن بیان کرد: به نظر من همه بازیکنان عملکرد بسیار خوبی داشتند و البته سطح مسابقات قهرمانی آسیا امسال در سطح جهانی بود و قطعاً به هدفمان رسیدیم. در جام جهانی پرچم ایران مقابل ۲۰۰ کشور به نمایش گذاشته می‌شود و بیش از یک میلیون نفر این مسابقات را از طریق رسانه‌ها تماشا خواهند کرد. این موضوع تبلیغ بسیار خوبی برای ایران خواهد بود. در طول ۳ سال گذشته تیم ملی ایران در ۱۱ تورنمنت بین المللی شرکت کرده و ۷ عنوان قهرمانی کسب کرده که تاکنون در تاریخ فوتبال ایران سابقه نداشته است. من به عملکرد بازیکنانم و حمایت های فدراسیون فوتبال ایران بسیار افتخار می‌کنم.

اکتاویو افزود: تیم ملی «ب» یک برنامه‌ریزی استراتژیک برای آینده فوتبال ساحلی ایران محسوب می‌شود. مطمئناً در آماده‌سازی‌های پیش رو کارهای سختی خواهیم داشت.

وی در ادامه درباره برنامه‌های پیش رو تا مسابقات جام جهانی پرتغال گفت: ما اردوهای آماده سازی خود را در هفته‌های آتی شروع خواهیم کرد و این اردوها به صورت سه الی چهار روزه در هر هفته خواهند بود. همچنین احتمالات پیش رویمان در رقابت‌های جام‌جهانی فوتبال ساحلی که از ۱۹ لغایت ۳۰ ژوئن ۲۰۱۵ برگزار می‌شود را بررسی خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: جا دارد تا از تمامی مدیران و مربیان باشگاه‌های فوتبال ساحلی تشکر و قدردانی کنم. چرا که آنها همیشه تیم ملی را حمایت کرده‌اند. در آینده ما برای دستیابی به اهداف و منافع دو جانبه‌مان نیز این هماهنگی را خواهیم داشت.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.