سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: عملکرد تیم سپاهان چندان رضایت بخش نبود اما اگر دقت بیشتری می‌کردیم گل‌های بیشتری می‌زدیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه اصفهان حسین فرکی در نشست خبری پس از دیدار برابر پدیده اظهار کرد: ما برای عقب نماندن از کورس قهرمانی به ۳ امتیاز احتیاج داشتیم و توانستیم با تلاش زیاد به مقصود خود برسیم اما از لحاظ فنی عملکرد ما چندان رضایت بخش نبود. خوشحالم که توانستیم بازی را ببریم.

وی افزود: نیمه اول بازی متعادلی را شاهد بودیم و برتری بیشتری نسبت به تیم پدیده داشتیم. در نیمه دوم این فشار را حفظ کردیم و حریف چون بازی را باخته بود به فکر ضد حملات بود اما بچه‌های ما جلوی این کار را گرفتند و توانستیم با سخت کوشی این تیم را شکست دهیم.

فرکی در مورد حرکت خلعتبری هنگام تعویضش گفت:‌ من در آن صحنه حواسم به بازی بود و متوجه نشدم اما این مسائل برای من بسیار مهم است. حتما فیلم بازی را نگاه می کنم و پیگیر این امر می شوم چرا که این یک امر داخلی است و باید داخل خانواده حل شود.

سرمربی سپاهان در خصوص صحبت گردان که گفته بود دلیل خط خوردن من از لیست ۱۸ نفره را از آقای فرکی بپرسید گفت: در پاسخ باید بگویم این مساله را از خود گردان و بقیه بچه‌های تیم بپرسید که چرا او در لیست ۱۸ نفره قرار نگرفت!

وی خاطرنشان کرد: هر دو تیم به فکر سه امتیاز بودند به خصوص سپاهان اگر سه امتیاز را نمی گرفت کار بسیار دشوار می‌شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.