سرمربی ایتالیایی سفیدپوشان مادریدی خبر داد که دروازه‌بان ۳۲ ساله تیمش در بازی مقابل بارسلونا سنگربان شماره یک کهکشانی‌ها خواهد بود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارلو آنچلوتی در آستانه دیدار فردا شب (یکشنبه) شاگردانش برابر لوانته که قرار است در چارچوب هفته بیست‌و‌هفتم لالیگای اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود، گفت: هنوز در خصوص ترکیب اولیه تیم برای این بازی تصمیم نگرفته‌ام و یکشنبه تصمیم نهایی را در این خصوص خواهم گرفت ولی ترکیبی را برای کسب پیروزی به زمین می‌فرستم و هیچکدام از بازیکنان اصلی‌مان بیرون نخواهد بود.

وی همچنین در خصوص اینکه در دیدار ال‌کلاسیکو که در تاریخ ۲۲ مارس ۲۰۱۵ (۲ فروردین ۹۴) در نیوکمپ برگزار خواهد شد، قصد دارد از کدام دروازه‌بانش برای بازی مقابل بارسلونا استفاده کند، عنوان کرد: اگر کیلور ناواس در بازی فردا مقابل لوانته در درون دروازه باشد، کاسیاس در ال‌کلاسیکو وظیفه محافظت از دروازه رئال را بر عهده خواهد داشت، اگر هم ایکر فردا در ترکیب اصلی باشد در ال‌کلاسیکو هم او را درون دروازه خواهم گذاشت.

رئال‌مادرید در سه دیدار اخیر خود نتایج خوبی نگرفته و جایگاه صدر جدولی خود در مسابقات لالیگا را به رقیب سنتی‌اش، بارسلونا داده است. کهکشانی‌ها اخیراً در برنابئو با نتیجه تساوی یک بر یک مقابل ویارئال متوقف شدند و در دیدار بعدی خود مقابل اتلتیک بیلبائو با نتیجه یک بر صفر تن به شکست دادند و سه‌شنبه شب هم در دور برگشت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مادرید با نتیجه ۴ بر ۳ مغلوب شالکه شدند ولی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با نتیجه ۵ بر ۴ راهی دور بعد شدند.

آنچلوتی در ادامه تصریح کرد: رئال‌مادرید بزرگترین باشگاه جهان است و وقتی شکست می‌خورید بزرگترین انتقادات هم به سوی‌تان جاری می‌شود. به هر حال سرمربیگری رئال افتخاری برای من است. البته که این انتقادات و وضعیت موجود روی ما تأثیر می‌گذارد ولی دست از تلاش نخواهیم کشید. ما سخت تلاش می‌کنیم تا شرایط را تغییر دهیم. بازیکنان هم فوق‌العاده باانگیزه هستند تا از این شرایط خارج شوند و مشکلات را حل کنند. وقتی هواداران به نشانه اعتراض سوت می‌زنند بدین معنی است که از وضعیت تیم‌شان خوشحال نیستند ولی من از این مورد برای تقویت کار خود استفاده می‌کنم.

سرمربی ۵۵ ساله کهکشانی‌ها در پایان خاطرنشان کرد: راموس هم مصدومیتش را پشت‌سر گذاشت و به خوبی در کنار تیم تمرین کرده است. سرخیو هم همانند لوکا مودریچ به رئال کمک خواهد کرد. این دو شخصیت بالایی دارند و از بازگشت‌شان خوشحالیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.