هافبک پیشین تیم فوتبال رئال مادرید به مسئولان ارشد این باشگاه هشدار داد تا از فرصت خاص خود برای جذب هافبک فرانسوی یوونتوس نهایت استفاده را ببرند.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه مارکای اسپانیا روز گذشته اعلام کرد باشگاه بارسلونا به دنبال جذب پل پوگبا، هافبک فرانسوی تیم فوتبال یوونتوس است و حتی مسئولان این باشگاه اسپانیایی با مینو رایولا، مدیر برنامه‌های وی هم تماس گرفته و در این زمینه ابراز علاقه کرده‌اند. بر اساس این گزارش جذب این هافبک ۲۱ ساله می‌تواند برگ برنده خوسپ ماریا بارتومئو در انتخابات بعدی ریاست باشگاه بارسلوناست باشد که رقبای سرشناسی همچون خوان لاپورتا را در کنارش می‌بیند.

روزنامه ورزشی «آس» اسپانیا هم امروز گزارش داد که رئال مادرید نیز خواهان جذب این هافبک فرانسوی یوونتوس است و زین‌الدین زیدان، مشاور پیشین فلورنتینو پرس که حالا هدایت تیم فوتبال رئال مادرید کاستیا را بر عهده دارد با اشاره به اینکه پل پوگبا بازیکن خاصی است از سران باشگاه پیشین خود خواسته که به هر طریق ممکن او را به خدمت بگیرند و جذب این بازیکن را امری ضروری دانسته است.

بر اساس همین گزارش حتی ستاره پیشین خط میانی رئال‌ مادرید و تیم ملی فرانسه چندین بار با پوگبا، هموطن خود تماس مستقیمی داشته تا نظر او را در خصوص جدایی احتمالی‌اش از یوونتوس که تا سال ۲۰۱۹ با این تیم قرارداد دارد، جویا شود. پوگبای ۲۱ ساله با قراردادی به ارزش سالیانه ۴.۵ میلیون پوند در کنار جان لوئیجی بوفون بیشترین دستمزد دریافتی را در بین راه‌راه پوشان تورین دارد.

روزنامه آس در این خصوص آورده است: پل پوگبا مورد توجه تیم‌هایی همچون منچستریونایتد و پاری‌سن‌ژرمن است ولی ظاهراً علاقه‌ای به این دو گزینه‌اش ندارد. او در سال ۲۰۱۲ در حالی از جمع شیاطین سرخ جدا شد که در طول دو سال تنها سه بازی را زیر نظر سرالکس فرگوسن انجام داد و در کنار این به نظر نمی‌رسد که وی علاقه‌ای به بازگشت به لیگ باشگاهی فرانسه که سطح پایین‌تری نسبت به لیگ‌های مطرح اروپایی همچون لیگ برتر و لالیگا دارد، داشته باشد. بارسلونا هم که تمایلش به جذب پوگبا را علنی کرده است تا ماه ژانویه ۲۰۱۶ نمی‌تواند بازیکن جدید بین‌المللی را جذب کند، چون به خاطر جذب غیرقانونی بازیکنان جوان از سوی اتحادیه فوتبال اروپا محروم شده است. به همین دلایل است که زیدان به سران باشگاه رئال تأکید کرده که این بهترین فرصت برای جذب پوگباست.

در پایان این گزارش آمده است: با وجود اینکه هنوز تردیدهایی در بین رئالی‌ها برای جذب ستاره خط میانی بانوی پیر وجود دارد این هفته مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پوگبا و آندره‌آ آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس اعلام  کردند که پایان فصل جاری زمان بهتری برای بحث در مورد آینده این بازیکن است. البته جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی تیم فوتبال یوونتوس با اشاره به اینکه چند تیم اروپایی خواهان به خدمت گرفتن پوگبا هستند تأکید کرد که یوونتوس قصد فروش وی را در ازای هر رقم پیشنهادی ندارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.