هافبک کهنه‌کار راه‌راه پوشان تورین تأکید کرد یوونتوس با حفظ روحیه‌اش به بازی مقابل آتالانتا بازگشت و نتیجه را به سود خود تغییر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ پیرلو که شب گذشته (جمعه) گل برتری یوونتوس در پیروزی ۲ بر یک مقابل آتالانتا در هفته بیست‌و‌چهارم سری A را از روی شوت از راه دور زیبایی به ثمر رساند، به خبرنگاران گفت: تنها هدف ما در این بازی کسب سه امتیاز و ارائه نمایشی زیبا پس از تساوی یکشنبه در خانه چزنا بود. به هر حال بازی آسانی مقابل آتالانتا نبود ولی با وجود اینکه ابتدا از میهمان خود عقب افتادیم ولی روحیه‌مان را از دست ندادیم و با بازگشت به بازی نتیجه را به سود خود تغییر دادیم.

وی همچنین با تمجید از هم‌تیمی اسپانیایی‌اش که گل تساوی بیانکونری را در تورین مقابل آتالانتا به ثمر رساند، اظهار داشت: یورنته نیاز به تقویت اعتمادبه‌نفسش داشت و امیدواریم این گل سرآغازی برای گل‌های بعدی او باشد. فرناندو کسی است که ما به او نیاز داریم.

هافبک ۳۵ ساله بانوی پیر همچنین در مورد دیدار سه‌شنبه شب این تیم مقابل دورتموند در دور رفت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا عنوان کرد: پیروزی در خانه برابر دورتموند بدون دریافت گل خیلی دشوار خواهد بود. ما کاری به جایگاه آنها در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا نداریم و به عملکردشان در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا نگاه می‌کنیم. از امروز (شنبه) تمرینات آماده‌سازی خود برای بازی با دورتموند را آغاز می‌کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.