سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: در طول چند بازی اخیر که مسوولیت فنی تیم برعهده من بوده است هیچ تیمی مانند استقلال خوزستان ما را تحت فشار قرار نداده بود.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- فیروز کریمی در نشست خبری پس از بازی با استقلال خوزستان اظهار کرد: بازی جذابی بود و دو تیم فوتبال تاکتیکی قابل قبولی را ارائه دادند. بعد از به ثمر رسیدن گل زودهنگام ما، شیرازه تیم میزبان به هم ریخت و ما توانستیم به گل های بیشتری دست پیدا کنیم ولی تعلل مهاجمان‎مان این فرصت را در ادامه از ما گرفت.

وی عنوان کرد: این را اعلام می کنم که در طول چند بازی اخیر که مسوولیت فنی تیم ملوان بر عهده من بوده است هیچ تیمی مانند استقلال خوزستان ما را تحت فشار قرار نداده بود. ما ناگزیر شدیم برای مدیریت بازی، عقب نشینی تاکتیکی کنیم و این عقب نشینی یا فوتبال دفاعی یک اصل از فوتبال است.

سرمربی تیم فوتبال ملوان گفت: باتوجه به تجربه خوب بازیکنان مان، نتیجه بهتری به دست آوردیم. تیم ملوان پرچمدار فوتبال شهرستان ها در لیگ برتر کشور است و من برای حفظ این تیم در لیگ برتر تعهد داده ام و پای تعهد خود نیز ایستادگی خواهم کرد.

وی بیان کرد: سه بازیکن خوب ما امروز غایب بودند ولی خوشحالم که گل زنان امروز ما همان خریدهای نیم فصل بودند. دروازه بان ما نیز هیچ اشتباهی در مورد دریافت تک گل مان نداشت.

کریمی در پاسخ به سوال خبرنگاری که برنامه‎تان برای به خدمت گرفتن آرش افشین و حسین ماهینی چه شد؟ گفت: بسیار تلاش کردیم که این دو بازیکن را به تیم اضافه کنیم اما به خاطر مسایلی که همه اهالی فوتبال می دانند، نشد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان عنوان کرد: باشگاه ملوان اعضای هیات مدیره بسیار خوبی دارد، البته ریالی هزینه نمی کنند و فقط مالک باشگاه است که برای این تیم هزینه می کند.

وی بیان کرد: خوشحالم امروز در اهواز حضور داشتم و به یاد خاطرات خوبی که در کنار استقلال اهواز داشتم، بازهم خوشحال اهواز را ترک می کنم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.