مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: مشکلات مالی برای بیرون از زمین است و وقتی به داخل زمین می‌رویم دیگر فکرمان دنبال مسائل مالی نیست.
هادی نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل پدیده، شرایط بحرانی سرخپوشان، مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس، اعتراض هواداران پرسپولیس پس از شکست مقابل ملوان، آغاز فصل جدید لیگ قهرمانان و ... صحبت‌های زیر را انجام داد:

تسنیم: ابتدا در مورد بازی با پدیده صحبت کن.

بازی با پدیده برای ما شرایط خاصی داشت. قبل از این بازی فشار زیادی را متحمل شده بودیم و برای خروج از بحران به سه امتیاز بازی با پدیده نیاز داشتیم و که این اتفاق هم رخ داد تا از این به بعد با روحیه خوب به مصاف حریفان برویم. از حالا می‌خواهیم امتیازات‌مان را جمع کنیم و از بحران خارج شویم.

تسنیم: مثل دربی، در بازی با پدیده باز هم مثلث تو، طارمی و عالیشاه به خوبی برای پرسپولیس جواب داد، در این مورد چه صحبتی داری؟

واقعاً تمام بازیکنان و مهاجمان پرسپولیس خوب هستند و مدعی بازی کردن. هیچ فرقی بین بازیکنان پرسپولیس نیست و همانطور که گفتم همه مدعی بازی کردن هستند.

تسنیم: عالیشاه مدعی بود که قبل از اینکه در بازی با پدیده تو توپ منجر به گل را سانتر کنی می‌دانسته توپ ارسالی‌ات کجا فرود می‌آید...

دقیقاً همینطور است، عالیشاه می‌داند چطور توپ را سانتر می‌کنم و به خاطر همین هم می‌تواند به خوبی خودش را به ارسال‌های من برساند. این هماهنگی هم به خاطر تمرینات زیادی است که ما انجام می‌دهیم.

تسنیم: شرایط مالی پرسپولیس چطور است؟ آیا مشکلات مالی تأثیری در روند بازی بازیکنان دارد؟

واقعاً وضعیت مالی ما خوب نیست و در این مدت هم هیچ پولی نگرفته‌ایم ولی تمام این اتفاق‌ها برای بیرون از زمین است. وقتی ما به داخل زمین می‌رویم دیگر فکرمان دنبال مسائل مالی نیست. ما به پرسپولیس تعهد داریم و باید تمام توان‌مان را در زمین بگذاریم. واقعاً در چند بازی هم که شکست خوردیم بدشانس بودیم و گل‌های بدی هم دریافت کردیم.

تسنیم: بعد از باخت پرسپولیس به ملوان هواداران در ورزشگاه درفشی‌فر ستاره‌های پیشین پرسپولیس را تشویق کردند، فکر می‌کنی این کار تلنگر خوبی برای بازیکنان بود؟

هوادار حق دارد از تیمش برد بخواهد اما اینطور نیست که ما به خاطر تلنگر آنها یا شخص دیگری پدیده را شکست داده باشیم. ما در همه بازی‌ها برای پیروزی به زمین می‌رویم و در همان بازی با ملوان هم تیم برتر زمین بودیم اما توپ‌های‌مان گل نشد، پنالتی‌ ما خراب شد و یک بازیکن درون دروازه پنالتی گابریل را گرفت، خب همه اینها بدشانسی است دیگر.

تسنیم: قرار است تا چند روز آینده لیگ قهرمانان آسیا آغاز شود، برای این بازی‌ها چقدر آماده هستید؟

واقعاً دلم برای بازی کردن در این مسابقات تنگ شده بود. ما از نظر مهره و بازیکن هیچ مشکلی نداریم و بازیکنان ما در سطح لیگ قهرمانان هستند. همه می‌بینند که چه بازی‌هایی را در لیگ قهرمانان آسیا انجام می‌دهیم و چه نتایج خوبی هم می‌گیریم، هواداران نگران نباشند و بدانند که تیم برای لیگ قهرمانان آسیا هیچ مشکلی ندارد.

تسنیم: در این مدت انتقادهای زیادی از تادو شده، او واقعاً بازیکنی در حد پرسپولیس است؟

تادو در تمرین بازیکن خوبی است اما هنوز در تیم جا نیافتاده است. بازی کردن در پرسپولیس سخت است و نمی‌شود توقع داشت که یک بازیکن بتواند از همان ابتدا ستاره پرسپولیس شود. همانطور که گفتم تادو در تمرین بازیکن خوبی است و امیدوارم بتواند در مسابقه هم مانند تمرین خوب باشد، خودی نشان بدهد و به پرسپولیس کمک کند.

تسنیم: حتماً خبر داری که روز شنبه افشین اسماعیل‌زاده با خبرنگار خبرگزاری تسنیم در درفشی‌فر درگیری فیزیکی پیدا کرد، در این مورد چه صحبتی داری؟

از شنیدن این خبر شوکه شدم. اسماعیل‌زاده بازیکن خوب و با ادبی است و حتماً تحت فشار بوده که چنین رفتاری انجام داده است. من مطمئنم که او از این رفتاری که انجام داده عذرخواهی می‌کند، چون اهل حاشیه‌سازی و بی ادبی نیست. این رفتار اسماعیل‌زاده را باید به حساب جوانی او گذاشت. من مطمئنم او از کاری که انجام داده پشیمان است. ما واقعاً در پرسپولیس بازیکنی نداریم که بخواهد به اصحاب رسانه توهین کند. امیدوارم این مشکل حل شود و روزنامه‌ها و رسانه‌ها هم دیگر از اسماعیل‌زاده بد ننویسند، چون چیزی در دل این بازیکن نیست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.