سرمربی تیم نفت تهران می‌گوید تیمش می‌خواهد با امتیاز اصفهان را ترک کند.
به گزارش ایسنا منطقه اصفهان، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: من در هر شهری که می‌روم مجموعه آن تیم را تحلیل می‌کنم تا بفهمم FC برازنده یک باشگاه هست یا خیر. امروز فهمیدم که این کلمه برازنده باشگاه فولاد مبارکه سپاهان است.

وی اضافه کرد: امیدوارم قبل از سال ۲۰۲۲ تمام باشگاه‌های ما تبدیل به یک فوتبال کلاب خوب شود. سپاهان از سال ۸۱ کاملا تغییر کرده است و همواره مدیون مدیریت خوب خود بوده که امروز ثمره این مدیریت خوب تبدیل شدن سپاهان به قطب سوم فوتبال ایران است.

منصوریان درباره بازی فردا تصریح کرد: بازی بسیار خوب و باکیفیتی را شاهد خواهیم بود اما این بازی بسیار سخت است زیرا هم در جدول نزدیک به سپاهان هستیم و هم سبک بازی نفت شبیه بازی سپاهان است.

منصوریان تصریح کرد: امسال همانند سال گذشته لیگ باکیفیت و خوبی داریم زیرا یک مساوی، برد یا باخت تعیین کننده تیم اول تا پنجم جدول است و این نشان دهنده کیفیت بالای لیگ است.

سرمربی تیم فوتبال نفت با اشاره به اینکه من زمانی شاگرد حسین فرکی بوده‌ام خاطرنشان کرد: ایشان یک مربی بااخلاق هستند و افتخار دارم که شاگرد ایشان بودم. سپاهان فوتبال را خیلی خوب بازی می‌کند و می‌دانم که فردا بازی بسیار سختی را داریم ولی می‌خواهیم یک پوئن بسیار خوب از سپاهان بگیریم و با برد بیرون بیاییم.

وی با اشاره به مصدومان و محرومان تیم نفت گفت: وحید امیری و علی قربانی برای بازی فردا محروم و دیوید ویکروم و ایمان مبعلی که بازیکنان تاثیرگذار ما هستند نیز به علت مصدوم بودن نمی‌توانند برای بازی فردا آماده شوند.

منصوریان به بازی حذفی تیم نفت در لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرد و گفت: این بازی ۲۸ بهمن ماه برگزار می‌شود. اخبار موثق داریم که الجیش ۴۵ میلیارد تومان بازیکن خریداری کرده است و این نشان می‌دهد که آن‌ها برای خرید بازیکن بسیار ولخرج هستند. یک مهاجم بسیار خوب نیز دارند که به تازگی پاسپورت قطری گرفته است اما باز هم می‌توان تفاوت بازی میان ایران و تیم‌های عربی را حس کرد.

منصوریان ادامه داد: ما نیاز به حمایت تماشاگران دیگر تیم‌ها داریم زیرا تیم نفت تماشاگران زیادی ندارد. همچنین تیم ما بسیار جوان است و میانگین سنی بین ۲۳ تا ۲۴ سال دارد و هم بازی در لیگ قهرمانان و هم ماندن در کورس قهرمانی، برای‌مان سخت است اما بازیکنان می‌توانند با سخت‌کوشی و هوش و درایت به این مهم دست یابند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.