مالک باشگاه دبیری تبریز در واکنش به محرومیت دو‌ساله‌اش از فعالیت در فوتسال گفت: فکر چنین حکمی را می‌کردم اما گاهی اوقات ناملایمتی‌ها انسان را به نقطه انفجار می‌رساند.
افشن دبیری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره محرومیت دو ساله خود از همراهی تیم فوتسال دبیری که از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعمال شده اظهار کرد: به این رای هیچ اعتراضی ندارم اما این که زحمات ما در فوتسال و نیز زحمات کمیته فوتسال این طور زیر سوال برود بسیار دردآور است.

وی افزود: در این چند هفته داوری‌ها علیه ما بود و من نیز فیلم بازی‌ها را در اختیار کمیته داوران گذاشتم. به آنها گفتم چطور می‌شود که برای بازی بسیار حساس ما مقابل تاسیسات از داوری استفاده می‌شود که تاکنون یک بار هم در لیگ برتر سر داور نبوده است اما آنها فقط توجیه کردند و هیچ پاسخی ندادند.

مالک باشگاه دبیری در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کرد با چنین محرومیت سنگینی مواجه شود گفت: فکر چنین حکمی را می‌کردم. متاسفانه داور در بازی آخر مرا به ناحق و بدون این که به او توهین کرده باشم اخراج کرد. من هم از او پرسیدم که چون به کمیته داوران اعتراض کردم به تو خط دادند که اخراجم کنی؟ او در جواب گفت من به تو توضیح نمی‌دهم.

وی ادامه داد: پس از شنیدن جواب داور، برای لحظه‌ای عصبانی شدم و با او برخورد فیزیکی کردم. من نمی‌توانم دروغ بگویم ولی فقط یک ضربه به او زدم همین! البته از این کارم پشیمانم که چرا با او چنین برخوردی کردم. من از داور مودبانه پرسیدم اما او با من برخورد بسیار بدی داشت. امیدوارم در آینده بیشتر بتوانم بر اعصابم تسلط داشته باشم اما گاهی اوقات ناملایمتی‌ها انسان را به نقطه انفجار می‌رساند.

دبیری در پایان در پاسخ به این سوال که آیا همچنان به فعالیتش در فوتسال ادامه می‌دهد یا خیر گفت: بله همچنان در فوتسال هزینه می‌کنم و کماکان رئیس هیات مدیره باشگاه باقی خواهم ماند. بر اساس رای فقط روی نیمکت نمی‌توانم بنشینم اما باشگاه ما خصوصی است و کسی نمی‌تواند بگوید رئیس هیات مدیره به کار خود ادامه ندهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.