کارلوس کروش شایعات مطرح شده در مورد تخفیف ۳۰ درصدی اش به فدراسیون فوتبال را رد کرد.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از آنکه ایران از راه یابی به جمع ۴ تیم برتر جام ملت های آسیا بازماند، به نظر می رسد که سرنوشت این جام اهمیت زیادی برای سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران ندارد. کارلوس کروش امروز در پاسخ به خبرنگارانی که از او در مورد بازی فینال جام ملت های آسیا سوال پرسیدند، به شوخی و شاید هم تمسخر گفت: «منچستر قهرمان جام ملت های آسیا می شود.»

صبح امروز جلسه ای بین علی کفاشیان و کارلوس کروش در مورد اتفاقات و عملکرد تیم ملی در جام ملت های آسیا ۲۰۱۵ برگزار شد که در پایان کروش درباره مصاحبه روز قبل کفاشیان درباره ادامه همکاری با فدراسیون فوتبال گفت: جلسه خوبی بود و درباره مسائل مختلف صحبت کردیم اما من نمی‌دانم آقای کفاشیان در مصاحبه چه صحبت هایی را انجام داده است، در جلساتی که برگزار کردیم مسائل مختلفی بررسی شد اما در مورد این مسائلی که گفتید صحبتی انجام نشده است.

کروش در مورد تخفیف ۳۰ درصدی به فدراسیون افزود:درباره این شایعات اطلاعی ندارم من با فدراسیون قرار داد دارم و از تخفیف خبری ندارم و علاقه ای هم ندارم در این باره صحبت کنم.

همچنین کروش درباره بندی از قراردادش مبنی بر اینکه اگر جز سه تیم برتر جام نشود قراردادش فسخ می شود گفت: ما فقط درباره مسائل تیم صحبت کردیم و نظری دراین باره ندارم.

سرمربی تیم ملی فردا به مرخصی می رود و گفت: الان همه به استراحت نیاز داریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.