سرمربی رئال مادرید از پیروزی در دیدار برابر کوردوبا خوشحال است. او درباره اخراج رونالدو هم گفت که آن صحنه را ندیده است و نمی تواند قضاوت کند.
به گزارش ایسنا، رئال مادرید در دیدار برابر کوردوبا شرایط بسیار سختی را تحمل کرد. شاگردان آنچلوتی که در خانه کوردوبا به میدان رفته بودند تا دقایق پایانی با تساوی یک بر یک متوقف شده بودند و اخراج کریستیانو رونالدو هم کار را برای آنها بسیار سخت کرده بود اما داور در دقایق پایانی یک پنالتی به سود رئال مادرید گرفت و همین باعث شد تا گرت بیل گل تساوی را برای کهکشانی‌ها به ثمر رساند تا سه امتیاز این دیدار هم به اندوخته رئال اضافه شود.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید از پیروزی تیمش در این دیدار خوشحال است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: هدف ما پیروزی در این دیدار بود. خوشحالم که توانستیم در این دیدار خارج از خانه به پیروزی برسیم و سه امتیاز حساس را به دست آوریم. بازی سختی برای ما بود اما مهم پیروزی بود که به آن رسیدیم. خوشحالم که در این دیدار هم پیروز از میدان خارج شدیم.

آنچلوتی درباره اخراج رونالدو گفت: اصلا آن صحنه را ندیدم و بعد از بازی هم با رونالدو صحبت نکردم در نتیجه نمی توانم درباره آن صحبت کنم. چون صحنه را ندیدم نه می توانم درباره تصمیم داور صحبت کنم و نه حرکت رونالدو.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید درباره جذب لوکاس سیلوا برزیلی گفت: سیلوا بازیکن بسیار خوبی است. او در آغاز مسیر فوتبالی خود است. او بازیکن بسیار باهوشی است و اطمینان دارم که با توانایی های زیادی که دارد می تواند کمک زیادی به رئال مادرید کند.

آنچلوتی در پایان سخنان خود گفت: باید به کوردوبا به خاطر این بازی خوبی که به نمایش گذاشت تبریک بگویم. این تیم تا پایان بازی جنگید و تلاش کرد تا روی ضد حملات دروازه ما را باز کند. باید به این نکته اشاره کنم که زمین بازی اصلا خوب نبود. چمن ورزشگاه بیش از حد کوتاه شده بود و این به سود ما نبود. البته باید این را هم بگویم که رئال در نیمه نخست بازی خوبی را به نمایش نگذاشت.

رئال مادرید با این پیروزی ۴۸ امتیازی شد با یک بازی کمتر از بارسلونا به صدرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه داد. بارسلونا هم با ۴۷ امتیاز دوم است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.