سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پی اعتصاب برخی بازیکنان تیمش، گفت: در این که باشگاه نتوانسته است حق قانونی بازیکنان را پرداخت کند، بحثی نیست ولی باید به باشگاه اعتماد کرد.
بهروز مکوندی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خوزستان اظهار کرد: پس از تورنمنت چهارجانبه خوزستان، دو روز به بازیکنان‌مان استراحت دادیم و قرار شد تمرینات مان از ۲۹ دی آغاز شود که متاسفانه فقط ۸ بازیکن در تمرین حاضر شدند و سایر بازیکنان ایرانی به دلیل اعتصاب، در تمرین شرکت نکردند.

وی افزود: روز سه‌شنبه دومین جلسه تمرینی​مان با حضور چهار بازیکن خارجی و ۱۰ بازیکن ایرانی برگزار شد و حامد محمودی، حمید بوحمدان، حمزه حدادی‌بابادی، رضا محمدی، رضا حیدری، کیومرث چراغی، فرزاد محمدی، کیوان امرایی، سعید سالارزاده، محمود تیغ‌نورد و میلاد جعفری، ۱۱ بازیکنی بودند که در تمرین حاضر نشدند. البته با توجه به این که برای این نفرات بلیت تهیه شده، قرار است امروز در تمرینات شرکت کنند تا جمع‌مان کامل شود و دو بازیکن ما به نام های عبدی و داوودی هم همراه با تیم‌ملی امید در اردوی ترکیه به سر می‌برند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: چند روز پیش جلسه ای بین اعضای هیات مدیره در اهواز گرفته شد که در این جلسه مقرر شده مساله اسپانسر نهایی شود و در همین هفته مبلغی به حساب باشگاه واریز شود و قرار شد این پول به رفع مشکل بازیکنان اختصاص داده شود و در مراحل بعدی که بازهم پول واریز می‌شود آن به رفع سایر مشکلات باشگاه اختصاص داده شود.

وی در ادامه با بیان این که قطعا جنبه های منفی اعتصاب بیش از جنبه های مثبت آن است، خاطرنشان‌کرد: تیم با توجه به این مشکل، چهار روز است که نتوانسته است به درستی تمرین کند و به نظرم یا باید به مسوولان باشگاه​مان اعتماد کنیم یا اعتماد نکنیم. به هر حال مسوولان به دنبال رفع این مشکل هستند و اگر اعتماد نکنیم ممکن است بازهم این مشکل پیش بیاید. ممکن است در واریز پول به تیم های وابسته به وزارت نفت تاخیر به وجود آید ولی هیچ موقع به این صورت نبوده است که پول اصلا داده نشود و شاید این اولین بار است که چنین موضوعی پیش می آید و متاسفانه این موضوع روی تماشاگر و شکل تیمی‌مان تاثیر می گذارد.

مکوندی گفت: من فکر می‌کنم کمی یکپارچگی​مان را از دست داده‌ایم و امیدوارم بتوانیم به یکپارچگی برسیم و بازهم یک تیم متحد و خوب شویم و برای این که نتایج مناسب به دست آوریم و جوابگوی زحمات مردم باشیم، بجنگیم. به هر حال باید به باشگاه اعتماد کرد تا آن هم تمام تلاش خود را جهت رفع مشکلات انجام دهد. در هر صورت مشکلاتی به وجود آمده است که باشگاه نتوانسته است حق قانونی بازیکنان را پرداخت کند و بحثی هم روی این موضوع نیست ولی ما باید به باشگاه اعتماد کنیم و همان‌طور که تا این جا تلاش کرده‌ایم، به کارمان ادامه دهیم و مطمئنا هم مسوولان تلاش‌شان را می‌کنند و امیدوارم خودمان را بازیابی کنیم و مشکل‌مان هم حل شود و بتوانیم بدون دغدغه فکری و با آرامش، کارمان را دنبال کنیم.

وی در ادامه درباره عدم حضور بازیکنان خارجی تیمش در روز اول تمرینات پس از دو روز استراحت، گفت:​ آن روز مشکل از سوی خود ما بود؛ چرا که وقتی بازیکنان ایرانی​مان اعتصاب کردند و در تمرین شرکت نکردند، شرایط به هم ریخت و ما هم نتوانستیم به محل اسکان این بازیکنان برای آمدن بر سر تمرین ماشین بفرستیم ولی در تمرین روز گذشته حاضر شدند و مشکلی هم نیست.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان افزود: بازیکنان خارجی پیش از این به باشگاه آمده بودند و با خود آقای رضاییان صحبت کردند و رضاییان هم به آن ها قول داد که طی یک هفته تا ۱۰ روز دیگر مشکل را حل کند و پول آن ها را به حساب شان واریز کند. این بازیکنان با وجود این که خارجی هستند و یکی دو هفته است که به این جا آمده اند در پایان صحبت​های‌شان به رضاییان گفتند که "نگاه​مان این است که به مجموعه ای آمده ایم و می‌خواهیم به تیم کمک کنیم که بالا بیاید و اگر شما پول تهیه کنید و فقط به ما بدهید مشکل باشگاه بیشتر می‌شود و خواهش می‌کنیم شما به دنبال رفع مشکل کلی باشگاه باشید و اگر بتوانید پول تهیه کنید و به تمام بازیکنان بدهید، خیلی بهتر است و ما به این جا نیامده ایم که صحبت کنیم که فقط به ما پول بدهید.“

وی عنوان کرد: برای ما خیلی جالب بود که آن‌ها این گونه صحبت کردند. به هر حال تفکر این بازیکنان حرفه ای است و کاملا به مجموعه فکر می کنند و از نظر اخلاقی هم توانسته‌اند خودشان را با سایر بازیکنان وفق دهند. ما باید بتوانیم مشکل این بازیکنان را هم حل کنیم؛ چرا که مدیر برنامه‌های آن ها هم اعلام کرده است که اگر مشکل​شان حل نشود، بازیکنانم را می‌برم و آن ها هم تابع قوانین خاصی هستند و اگر بروند می‌توانند به فیفا شکایت کنند که در این شرایط ما، هم بازیکنان​مان را از دست می دهیم و هم باید پول شان را بدهیم و ضررمان دو برابر می شود. آن دو روزی هم که ما تمرین نداشتیم و به بازیکنان استراحت داده بودیم، این بازیکنان با هماهنگی خودمان تمرین کرده بودند.

وی بیان کرد: به هر حال امیدوارم مشکل مالی بازیکنان مان هر چه سریع‌تر حل شود و دغدغه فکری نداشته باشیم و با خیال راحت کارمان را ادامه دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.