تیم فوتبال نوجوانان کشورمان در اولین دیدار خود در تورنمنت گرجستان به مصاف گرجستان می‌رود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم فوتبال نوجوانان کشورمان که به منظور حضور در تورنمنت بین‌المللی زیر ۱۷ سال روز گذشته به بلاروس رفته است، تمرینات خود را در ورزشگاه اصلی مسابقات پیگیری کرد.

تمرینات تیم دیروز و امروز پیگیری شد و با توجه به اینکه نوجوانان به فاصله یک روز از اردوی قطر به بلاروس رفته بودند، کادر فنی تمرینات ریکاوری و سبک را برای بازیکنان در نظر گرفت. در این تمرینات بازیکنان با دستور کادرفنی بیشتر حفظ توپ و شوت به سمت دروازه را در دستور قرار داشتند.

تورنمنت بلاروس از عصر امروز به صورت رسمی آغاز می‌شود که در این رقابت‌ها ۱۲ تیم حضور دارد. ایران و چین جزو تیم‌هایی هستند که دارای بازیکنانی با رده سنی زیر ۱۵ سال هستند و تیم ملی ژاپن هم از بازیکنان کمتر از ۱۷ سال بهره می‌برد.

ملی‌پوشان نوجوان ایران در دیدار اول خود با لباس یکدست قرمز مقابل گرجستان سفیدپوش حاضر می‌شوند که این دیدار فردا (دوشنبه) از ساعت ۱۳:۴۰ برگزار می‌شود.

با توجه به اینکه تیم فوتبال نوجوانان ایران دو سال از سایر تیم‌های حاضر در این مسابقات کوچکتر است، شاگردان حمید علیدوستی از نظر فیزیک بدنی هم نسبت به تیم‌های اروپایی کوچکتر به نظر می‌رسند.

تیم فوتبال ایران به همراه تیم جمهوری چک و لتونی در یک هتل اقامت دارند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.