سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین به ستایش از ایران و امارات پرداخت و گفت که تیمش برابر دو قدرت فوتبال آسیا تن به شکست داده است.
به گزارش ایسنا، تیم ملی فوتبال بحرین در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام ملت های آسیا ۲۰۱۴ هم تن به شکست داد تا وداعی زود هنگام با این رقابت ها داشته باشد.

شاگردان مرجان عید، در دیدار دوم برابر امارات بازی را واگذار کردند تا بدون امتیاز در قعر جدول رده بندی قرار گیرند و دیگر شانسی برای صعود از این گروه نداشته باشند.

سرمربی بحرین پس از شکست برابر امارات گفت: برابر دو تیم قدرتمند در فوتبال آسیا تن به شکست داده ایم. هم امارات و هم ایران تیم های سرشناسی در قاره آسیا هستند. نهایت تلاش خود را کردیم تا به دور بعد راه یابیم اما موفق نشدیم. در هر دو دیدار بدشانس بودیم و نتوانستیم از فرصت‌های خود بهره گیریم. ایران و امارات دو وزنه فوتبال آسیا هستند.

او در پایان سخنان خود گفت: در دیدار برابر امارات اصلا تمرکز نداشتیم و همین باعث شد تا بازی را واگذار کنیم. در حالی که گل نخست را جبران کردیم دوباره با یک اشتباه دروازه خود را بازشده دیدیم. به هر حال ما تلاش خود را کردیم، اما نتوانستیم صعود کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.