سرمربی تیم فوتسال دبیری تبریز گفت: بازیکن اوکراینی خوب است که ظاهرا ITC هم دارد و قرار است امروز تست پزشکی بدهد، شاید بتوانیم از او در دیدار با ماهان تندیس استفاده کنیم.
جواد اصغری‌مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اضافه شدن یک بازیکن خارجی به جمع تیمش گفت: این بازیکن اوکراینی که در رأس بازی می‌کند، در دو روز گذشته در تمرینات ما شرکت کرد. مس سونگون او را به همراه دو بازیکن دیگر به ایران آورده بود اما ظاهرا آنها بیشتر از دو جای خالی نداشتند و می‌خواستند این بازیکن را به کشورش بفرستند که ما خواستیم در تمرینات‌مان شرکت کند. او بازیکن خوبی است که ظاهرا ITC هم دارد و قرار است امروز تست پزشکی بدهد، شاید بتوانیم از او در دیدار با ماهان تندیس استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ما در نیم فصل اول وحید قاسمی و بهروز جعفری را از دست دادیم. قاسمی به دلیل مشکلاتی که داشت به شیراز بازگشت و جعفری هم که بعد از چند هفته مصدومیت، به اسپانیا رفت. به همین دلیل نفرات‌مان کم بودند و نیاز داشتیم که بازیکن به تیم‌مان اضافه کنیم.

مربی - بازیکن تیم فوتسال دبیری تبریز در خصوص دیدار فردای تیمش با ماهان تندیس قم تصریح کرد: بازی خیلی مهم و سختی است. قمی‌ها تیم خوبی دارند و کادرفنی‌شان هم باتجربه است. آنها تماشاگران پرشوری دارند که امیدوارم بازی خوبی از کار درآید و هر تیمی که مستحق برد است، به حقش برسد.

اصغری‌مقدم در مورد وضعیت وحید شفیعی که در سفر تیم ملی به کرواسی، آسیب دید، اظهار داشت:‌ او مصدومیت کوچکی داشت که برای اینکه تشدید نشود در دو روز اخیر خیلی سبک تمرین کرد. شاید بتوانیم چند دقیقه از او در دیدار فردا استفاده کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.