مربی سابق تیم فوتبال راه‌آهن گفت: بهتر است هر اتفاقی که قرار است رخ بدهد در سازمان لیگ و با اطلاع کفاشیان باشد تا اینکه بیرون این مسائل مطرح شود.
مهدی حسینی‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط راه‌آهن و اینکه صحبت‌هایی در خصوص بازیکنان جذب شده اخیر این تیم زده می‌شود و گفته شده حمید استیلی در جریان این موضوع قرار داشته اظهار داشت: استیلی در تیم قصد داشت برنامه ریزی سه تا ۵ ساله انجام بدهد و در این راستا به نتایج خوبی هم رسیده بود. بازیکنانی را به تیم امید معرفی کرد که بی‌سابقه بودند.

وی ادامه داد: در قبل از نیم‌فصل استیلی لیستی را مد نظر داشت تا تیم را تقویت کند اما به هر دلیل این اتفاق رخ نداد و قطع همکاری صورت گرفت هم‌اکنون برخی‌ها اعلام می‌کنند افرادی که به راه‌آهن اضافه شده‌اند با مشورت استیلی و نظر او بوده است در حالی که هیچ کدام از این نفرات در لیست استیلی قرار نداشتند. همه این صحبت‌ها بیهوده و مضحک است که به استیلی نسبت می‌دهند.

مربی سابق راه‌آهن با اشاره به اینکه علیپور اعلام کرده حضور برخی بازیکنان غیرکارشناسی است گفت: من هم معتقدم حضور برخی بازیکنان بحث برانگیز است و فکر می‌کنم باید کارشناسی شود. راه‌آهن تیمی است که سال‌های طولانی در لیگ برتر حضور داشته و باید دید که برخی بازیکنان به چه دلیل در تیم حاضر شده‌اند تا زمانی که استیلی در تیم حضور داشت اجازه نمی‌داد هیچ‌کس دخالت کند اما نمی‌دانم هم‌اکنون سرمنشأ این مسائل از کجا آب می‌خورد!

حسینی‌نسب افزود: فکر می‌کنم هر اتفاقی که قرار است که رخ بدهد بهتر است در سازمان لیگ انجام شود و کفاشیان باید بر این مسائل نظارت داشته باشد و آنها را حل و فصل کند نه اینکه در بیرون اتفاقاتی رخ بدهد. از نظر فیفا هم این مسائل مشکلاتی را به وجود می‌آورد که باید مراقب آن باشیم.

وی در خصوص تیم ملی نیز گفت: امیدوارم که بتوانیم در جام ملت‌ها از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنیم. حضور بازیکنانی چون دژاگه، قوچان‌نژاد و نکونام برای تیم ملی می‌تواند مفید باشد و اگر آنها شرایط ایده‌آلی داشته باشند می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.