دومین دیدار نیمه نهایی جام حذفی با مشخص شدن دومین تیم فینالیست این رقابت ها به پایان می رسد و باید دید فینالیست شدن در جام حذفی به افتخارات کدام مربی جوان اضافه می شود.

به گزارش ایسنا، مرحله نیمه نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال ایران با برگزاری دیدار تیم های پدیده مشهد و نفت تهران به پایان می رسد و این دیدار دومین پای فینال خودش را می شناسد.

مصاف پدیده و نفت تهران از چند جنبه جذابیت دارد. نخست آن که پدیده‌ای‌ها و نفتی‌ها در رقابت های لیگ برتر فراتر از انتظارها ظاهر شده اند و تیم های جوانی هستند که توانایی های زیادی دارند. از سویی دیگر هر دو مربی حاضر در این میدان، افرادی هستند که به تازگی سرمربی گری را به صورت حرفه ای آغاز کرده اند و معمولا در نقش دستیار در فوتبال ایران شناخته می شده اند و موفقیت در این رقابت ها در همین ابتدای مربی گری می تواند نقطه روشنی در کارنامه آنها باشد.

درحال حاضر نفت تهران صدرنشین رقابت های لیگ برتر است و بازیکنان جوان این تیم با هدایت منصوریان می خواهند شانس قهرمانی در حذفی را هم داشته باشند تا به روند تکاملی‌شان در سال های اخیر ادامه دهند. پدیده ای ها هم به دلیل هزینه کرد نسبتا بالا در فوتبال، بدشان نمی‌آید طعم یک قهرمانی در رقابت های فوتبال ایران را تجربه کنند و راهی رقابت های آسیایی شوند. به هرحال آنها به نوعی الگوی بسیاری از مالکان خصوصی در فوتبال ایران هستند.

پدیده مشهد برای رسیدن به این مرحله ابتدا از سد خونه به خونه بابل گذشت و سپس تیم های گسترش فولاد و تراکتورسازی تبریز را حذف کرد و این درحالی است که شاگردان علیرضا منصوریان راه به مراتب ساده تری را برای رسیدن به این مرحله پشت سر گذاشته اند. آنها ابتدا از سد استقلال اهواز گذشتند و سپس شهرداری اردبیل و صنعت ساری را پشت سر گذاشتند.

دیدار تیم های پدیده مشهد و نفت تهران ساعت ۱۴ روز شنبه برگزار می شود.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۲ )