محرومیتی که فیفا برای مهاجم تیم ملی اروگوئه به خاطر جنجالش در جام جهانی ۲۰۱۴ در نظر گرفته است سران فوتبال این کشور را از دیدن ستاره بارسا در کوپا آمه‌ریکا ناامید کرده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، اگرچه محرومیت چهار ماهه لوئیز سوارز به خاطر گاز گرفتن جورجو کیه‌لینی در آخرین دور از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ تمام شده است اما بخشی از این محرومیت که او را از همراهی تیم ملی اروگوئه در هشت بازی رسمی محروم می‌کند همچنان پابرجاست و این بدان معناست که او جام ملت‌های آمریکای جنوبی (کوپا آمه‌ریکا) در سال ۲۰۱۵ را از دست خواهد داد.

ویلمار والدس، رئیس اتحادیه فوتبال اروگوئه با اذعان به غیرممکن بودن حضور سوارز در کوپا‌ آمه‌ریکا که دوره بعدی آن در شیلی برگزار خواهد شد، گفت: ما هنوز در حال رایزنی با فیفا برای کاهش مدت محرومیت سوارز هستیم اما تقریباً هیچ گزینه دیگری برای‌مان باقی نمانده و واقعیت این است که فقط یک معجزه می‌تواند به لوئیز اجازه دهد در کوپا آمه‌ریکا بازی کند.

والدس افزود: تاکنون ما در اردوهای تدارکاتی خود از جمله اردویی که در ماه اکتبر در عربستان سعودی داشتیم با سوارز درباره بازگشت او به تیم ملی پس از جام جهانی صحبت کرده‌ایم. ما در خصوص مسائل گوناگونی بحث کردیم اما به نظر ما این موضوع به تاریخ پیوسته است. بدون شک لوئیس می‌داند که مرتکب اشتباهاتی شده است اما در عین حال خیلی‌ها هنوز حس می‌کنند که برخی از تصمیمات فیفا در جام جهانی درست نبودند.

اروگوئه در شش بازی تدارکاتی اخیر خود پس از جام جهانی ۲۰۱۴ هنوز در وقت‌های معمول نباخته است و تنها شکستش برابر کاستاریکا در ضربات پنالتی دیداری بود که ۳ - ۳ مساوی شده بود.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.