سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز می‌گوید سید مهدی سید صالحی به شیوه بازی تیمش نمی‌خورد.

مجید جلالی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جدایی سید مهدی سید صالحی از این تیم اظهار کرد: روز دوشنبه بود که جلسه‌ای با سید صالحی برگزار کردم و طی صحبت‌هایی که با هم انجام دادیم قرار بر این شد که در نیم فصل از ما جدا شود. من هم نامه‌ای به باشگاه نوشتم و او را در اختیار باشگاه قرار دادم.

وی افزود: سید صالحی نه مشکل فنی دارد و نه به خاطر مسائل اخلاقی قرار است از جمع ما جدا شود. او بازیکن فوق‌العاده خوبی است اما به شیوه بازی ما نمی‌خورد.

جلالی تصریح کرد: مطمئنا چنین بازیکنی از باشگاه‌های زیادی پیشنهاد دارد و بدون تیم نخواهد ماند اما این را هم در نظر بگیرید جدایی او هنوز قطعی نشده و منوط به تصمیم باشگاه است. باشگاه است که درباره جدایی او تصمیم‌گیری می‌کند اما سید صالحی از روز دوشنبه دیگر در تمرین‌های ما شرکت نکرده است.

سید مهدی سید صالحی نیز در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جدایی‌اش از سایپا اظهار کرد: من مشکل فنی یا حاشیه اخلاقی با تیم نداشتم. آقای جلالی من را به باشگاه سپردند و به همین دلیل در تمرین‌های تیم شرکت نمی‌کنم.

وی افزود: تا به حال حتی یک مصاحبه هم علیه تیمی که در آن بازی می‌کردم انجام نداده‌ام. نمی‌دانم چرا این گونه شد. من دوست داشتم در سایپا بازی کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پیشنهادی از باشگاه‌های لیگ برتری دارید گفت: بله، من چند پیشنهاد از باشگاه‌های لیگ برتری دارم که روی آن‌ها فکر می‌کنم اما فعلا منتظر هستم تا باشگاه درباره من تصمیم بگیرد. در سایپا روزهای خوبی داشتم و خودم به شخصه دوست نداشتم از این تیم جدا شوم اما به هر حال این اتفاق در حال رخ دادن است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.