سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: بیشتر به چگونگی عملکرد تیم و کار تیمی‌مان توجه داریم تا رکوردهای انفرادی.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، لوئیس انریکه پس از پیروزی ۲ بر صفر بارسلونا در خانه رایووایکانو که جایگاه این تیم را در صدر جدول رده‌بندی رقابت‌ها در هفته هفتم لالیگا تثبیت کرد، به تمجید از عملکرد شاگردانش پرداخت و تاکید کرد که برای او پیروزی تیم از رکورد جدیدی که در کارنامه کاتالان‌ها ثبت شد مهمتر است.

انریکه که مردانش در هیچ یک از هفت بازی این فصل خود در لالیگا گل نخورده‌اند، اظهار داشت: بیشتر به چگونگی عملکرد تیم و کار تیمی‌مان توجه داریم تا رکوردهای انفرادی. من به این آمارها علاقه‌ای ندارم و زمانی که به پایان فصل می‌رسید دیگر هیچ معنایی ندارند.

سرمربی کاتالان‌ها افزود: رایو وایکانو حریف سرسختی است و ما می‌دانستیم که این تیم به ما اجازه نمی‌دهد بازی را تحت سلطه خود بگیریم. بازیکنان من اما با انسجام بازی کردند، انسجامی که برای چنین بازی لازم بود. رایووایکانو تیم بسیار شجاعی است و شما را وادار می‌کند که بهترین تصمیمات را بگیرید و خوشبختانه ما توانستیم پاس‌های آخر، را درست بفرستیم و به بردی دست پیدا کنیم که ما را از نظر تیمی تقویت می‌کند.

انریکه درباره عملکرد مسی و نیمار که گل‌های بارسلونا را به ثمر رساندند خاطرنشان کرد: همکاری مسی و نیمار چیزی است که در جریان بازی خوب جواب می‌دهد. مطمئناً بعد از این چیزهای بیشتری از آنها خواهیم دید. امیدوارم آنها به همین شیوه برای استفاده از موقعیت‌هایشان ادامه دهند.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.