تیم رم توانست در هفته سوم سری A با نتیجه از سد کالیاری بگذرد که این پیروزی برای سرمربی فرانسوی جالوروسی خیلی ارزشمند بود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، رودی گارسیا سرمربی رم خوشحال است که مردانش موفق شدند به سومین پیروزی پی در پی در رقابت‌های سری A دست پیدا کنند. به نظر این مربی فرانسوی حالا خیلی زود است که در مورد قهرمانی صحبت کرد.

سرمربی سابق لیل در مصاحبه با اسکای اسپورت گفت: خیلی خوب بازی را شروع کردیم و پس از گلزنی به خوبی توانستیم همه چیز را کنترل کنیم. تنها ناراحتی من مصدومیت ده‌روسی و کیتا ۲ بازیکن مهم تیم است.

گارسیا در ادامه و در ارتباط با شادی عجیب الساندرو فلورنزی که پس از گلزنی به سوی مادربزرگ پیرش رفت، اظهار داشت: مادر بزرگ ۸۲ ساله الساندرو برای اولین بار به ورزشگاه آمده بود و من کاملا به این بازیکن حق می‌دهم که احساساتش را پس از گلزنی با خانواده‌اش تقسیم کند. او اخطار گرفت اما این اخطار ارزش این شادی و ابراز احساسات را داشت.

سرمربی رم در پایان خاطرنشان کرد: حالا خیلی زود است که در ارتباط با فتح اسکودتو صحبت شود. سعی کردیم در تابستان فاصله نفراتی خود با یووه را کم کنیم و این رقابت را در سری A هم ادامه دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.