سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: دبیری تیمی است که ۱۰ بازیکن یکدست دارد و جزو مدعیان قهرمانی است و مطمئنا تا پایان لیگ، جدول زیاد دست به دست می‌شود.
امیر شمسایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره دیدار با دبیری تبریز که به پیروزی سه بر یک ماهان تندیس قم انجامید، اظهار کرد: بازی سخت و شش امتیازی بود که با دفاع در زمین خودی و ضدحملات سریع به پیروزی شیرین و ارزشمند دست یافتیم. بسیار خوب توپ را حفظ می‌کردیم و این مسئله باعث شد بتوانیم دبیری را شکست دهیم.
وی که فصل گذشته جزو اعضای کادرفنی تیم دبیری بود، درباره رویارویی با تیم سابقش اظهار کرد: قرار گرفتن مقابل بازیکنان دبیری بسیار سخت است. بازیکنان دبیری همگی بازیکنان باشخصیت و سخت‌کوشی هستند.
شمسایی درباره درگیری یکی از اعضای کادرفنی ماهان تندیس با هوادار تیم دبیری خاطرنشان کرد: در جریان کار نیستم و تنها شنیدم که به کادر ما توهین شده است، این درگیری به ضرر دبیری تمام و باعث شد این تیم یک گل دیگر دریافت کند. دبیری در دقایق انتهایی به دنبال زدن گل بود و شاید اگر بازی به خاطر درگیری متوقف نمی‌شد، دبیری به گل تساوی دست می‌یافت و ما نمی‌توانستیم گل سوم را بزنیم.
سرمربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم خاطرنشان کرد: دبیری تیمی است که ۱۰ بازیکن یکدست دارد و جزو مدعیان قهرمانی است و مطمئنا تا پایان لیگ جدول زیاد دست به دست می‌شود.
ماهان تندیس قم با ۱۲ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارد. دبیری تبریز با هفت امتیاز در رده سوم جای گرفته است.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.