سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز می‌گوید تیمش روی تمام برنامه‌های تاکتیکی توانسته به گل برسد.

به گزارش ایسنا، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس گفت: هم ما هم پرسپولیس در بازی هفته گذشته خودمان به پیروزی رسیدیم و این باعث می‌شود فردا شاهد یک بازی حساس باشیم. هدف ما کسب سه امتیاز بازی فرداست و برای این موضوع برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

وی افزود: اعتقاد دارم هر تیمی ک بدون اشتباه کارش را انجام دهد پیروز میدان خواهد بود. ان‌شاءالله فردا بازی زیبایی شاهد باشیم و هواداران هم از این بازی لذت ببرند.

وی در ادامه گفت: تنها تیمی هستیم که روی تمام برنامه‌ها به گل رسیده‌ایم. به طور مثال ما هم از کناره‌ها، هم از عمق دفاع و هم از توپ‌های پشت محوطه جریمه به گل رسیده‌ایم و از این شاید تنها تیم ما باشیم. البته در ابتدای فصل سامان نریمان‌جهان و محسن دلیر شرایط خوبی نداشتند اما در بازی‌های بعدی به شرایط ایده‌آل رسیدند و آن‌ها را بازی دادیم و روند بهتری را طی کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اعتقاد دارید پرسپولیس در بحران است گفت: من به چنین موضوعی اعتقاد ندارم. نمی‌شود در حالی که ۶ هفته از لیگ می‌گذرد به تیم بحرانی گفت. هر تیمی ممکن است در اوایل فصل به مشکل بخورد. پرسپولیس نیاز به هماهنگی بیشتری دارد و مطمئنا یکی از تیم‌های خوب لیگ خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.