سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد اعتقاد دارد تیم پرسپولیس با وجود ناکامی در هفته‌های اخیر می‌تواند به کورس قهرمانی در لیگ برتر بازگردد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و پدیده مشهد در ابتدای صحبت‌هایش گفت: ما قصد داشتیم به همراه تیم به تهران بیاییم اما به علت اینکه می‌خواهیم به خبرنگاران احترام بگذاریم تمرین را ساعت ۹:۳۰ صبح برگزار و سعی کردیم سریع به فرودگاه برویم تا بتوانیم در نشست خبری حاضر شویم. در ضمن فکر می‌کنم روز گذشته روز پزشک بوده روزی که بوعلی سینای بزرگ توانسته مهندسی پزشکی را در تمام دنیا اجرا کند و من این روز را به تمام پزشکان تبریک می‌گویم.

وی درباره شرایط بازی فردا خاطرنشان کرد: ما می‌توانیم برای این بازی از پرسپولیس به عنوان یک تیم بحران‌زده صحبت کنیم اما همین تیم بحران‌زده می‌تواند در روز بازی نتیجه معکوس بگیرد. الان در شرایطی قرار داریم که از بازیکنان، مدیریت و کادر فنی پرسپولیس انتقاد می‌شود اما همین مسئله می‌تواند کمک کند تا پرسپولیس متحدتر شود و تمام اعضای آن سعی کنند که در بازی فردا عملکرد مطلوبی داشته باشند.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد ادامه داد: این نقش هم در بازیکنان بزرگ پرسپولیس و هم در مدیریت رحیمی و همچنین کادر فنی این تیم کاملاً مشهود است. زمانی که من در اصفهان بودم با رحیمی کار کردم و دیدم که او یک تیم مینی‌بحران‌زده را به خوبی مدیریت کرد و از آن عبور کردیم. می‌دانم او در پرسپولیس این مینی‌بحران را هم حل می‌کند.

مرزبان همچنین خاطر نشان کرد: کادر فنی پرسپولیس پیش از این لیاقت خود را نشان داده و علی (علی دایی) در گذشته دو بار با این تیم قهرمان جام حذفی شده و فصل گذشته هم سهمیه آسیایی کسب کرده است. مطمئناً نتایج حال حاضر پرسپولیس چیزی از ارزش‌های این تیم کم نمی‌کند و پرسپولیس می‌تواند به کورس قهرمانی و جدول لیگ برگردد. 

وی افزود: البته کیفیت کاری ما هم مشخص است، چون سعی کردیم روی سه محور بزرگ جهانی فوتبال یعنی تاکتیک، بدنسازی و روانشناسی کار کنیم و قطعاً می‌توانیم نتیجه بهتری بگیریم. فرم بازی ما مشخص است و انتظار داریم برابر پرسپولیس بازی زیبایی ببینیم. البته از الان بحث نتیجه را نداریم و فقط امیدواریم که با ارائه یک بازی بزرگ بتوانیم در پایان ۹۰ دقیقه برنده باشیم. 

سرمربی تیم فوتبال پدیده در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم مبنی بر حضور خودش در پدیده و بازیکنانی مانند عنایتی، غریبی و شاکری تیمش در بازی فردا می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد یا بازیکنانش تحت تأثیر پرسپولیس قرار می‌گیرند، گفت: ما در این بحث دو بخش داریم یکی اینکه بتوانیم کیفیت کار گروهی‌مان را افزایش دهیم و دیگری اینکه به فکر تاکتیک فردی، گروهی و تیمی باشیم که این مسئله برای ما بسیار تعیین‌کننده است و می‌تواند کیفیت فوتبال ما را بالا ببرد. بازهم تأکید می‌کنم ما به نتیجه فکر نمی‌کنیم و می‌خواهیم فرم بازی مدنظرمان را پیاده کنیم که تعیین‌کننده خواهد بود.

مرزبان در پاسخ به این سؤال که آیا برای بازی با پرسپولیس مصدوم و یا محرومی دارید یا نه، گفت: میلان را به خاطر محرومیت در اختیار نداریم و کیوان انوری نیز به دلیل شرایط بد مصدومیت در اختیارمان نیست. 

وی در پایان کنفرانس خبری‌اش بار دیگر به درگذشت مهدی نفر اشاره کرد و افزود: مهدی نفر از دوستان خوب من بود که پس از بازگشتم به ایران ارتباط خوب و نزدیکی با او داشتم. جا دارد یاد و خاطره‌اش را گرامی بداریم. 

مرزبان همچنین گفت: باید بگویم ۱۳ اتوبوس از مشهد مقدس و ۲ اتوبوس از تربت حیدری به تهران می‌آیند تا تیم پدیده را حمایت کنند. هواداران شهر ما انگیزه خوبی دارند. 

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.