اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان ظهر امروز در جلسه علنی شورا از عادل فردوسی‌پور و عوامل برنامه نود به علت پخش گزارشی در رابطه با وضعیت زاینده‌رود تقدیر و تشکر کردند.
به گزارش خبرگزاری فارس، ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان رضا امینی رئیس این شورا در نطق پیش از دستور با اشاره به پخش گزارشی در مورد زاینده‌رود در برنامه نود اظهار داشت: در هفته گذشته برنامه ۹۰ چهار دقیقه از زمان خود را به موضوع زاینده‌رود اختصاص داد و به مشکلات ناشی از خشکی این رودخانه تاریخی پرداخت که جای تشکر از مجری فهیم این برنامه آقای عادل فردوسی‌پور را دارد.

از فردوسی پور قاطعانه حمایت می‌کنیم

رسول جزینی مربی تیم ملی کشتی و عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در جلسه  امروز شورای اسلامی شهر اصفهان با اعلام حمایت از برنامه ۹۰ به دلیل ارائه گزارشی در راستای موضوع زاینده‌رود در این برنامه اظهار کرد: جا دارد از عادل فردوسی‌پور به دلیل شجاعتش در پخش این مقوله به عنوان مسئله‌ای ملی قاطعانه حمایت کنیم.

وی با بیان اینکه از خبرنگار و گزارشگر این برنامه پر‌بیننده تشکر می‌کنیم، اضافه کرد: همیشه پشتیبان و یاری‌کننده مردان شجاعی که از مطالبات این شهر دفاع می‌کنند، هستیم.

Euro Football Fantasy with Prizes
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.