سرمربی رئال مادرید اعلام کرد ستاره پرتغالی تیمش را در دیدار برگشت سوپرجام اسپانیا از ابتدا در ترکیب کهکشانی‌ها قرار خواهد داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های اتلتیکومادرید و رئال مادرید بامداد یکشنبه هفته پیش رو در حالی در دیدار برگشت سوپرجام اسپانیا در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید به مصاف هم می‌روند که دو تیم در دیدار رفت در سانتیاگوبرنابئو به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند.

کارلو آنچلوتی در آستانه دیدار شاگردانش مقابل اتلتیکومادرید در دور برگشت از سوپرجام اسپانیا در خصوص وضعیت جسمانی مهاجم پرتغالی تیمش گفت: کریستیانو شرایطی عادی دارد و روز پنجشنبه با تیم تمرین کرد. او مشکلی ندارد و برای بازی مقابل اتلتیکومادرید از ابتدا در ترکیب تیم خواهد بود.

رونالدو در دیدار رفت دو تیم تنها یک نیمه بازی کرد و به دلیل تشدید مصدومیت زانویش در ابتدای نیمه دوم جای خود را به هافبک کلمبیایی سفیدپوشان مادرید داد.

سرمربی ایتالیایی رئال که قصد دارد تیمش را با سیستم ۳-۳-۴ به میدان بفرستد، تصریح کرد: استفاده از سه هافبک در میانه میدان امری عادی خواهد بود ولی شاید بر اساس شرایط بازی تغییراتی در آن به وجود آوردم.

وی افزود: برای مثال در بازی رفت تونی کروس و جیمز رودریگز با خصوصیات متفاوتی بازی کردند ولی در کل برنامه‌مان تغییری نکرد. از عملکرد جیمز راضی هستم. او خود را با سبک بازی ما وفق داده است و در دو بازی که به میدان رفته، عالی کار کرده است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.