نماینده تام‌الاختیار کشتی‌گیران طلبکار پرسپولیس اعلام کرد: میز و صندلی مدیرعامل و میز کنفرانس هیأت‌مدیره باشگاه را هم در اموال باشگاه آورده‌ایم و آنها را به مزایده می‌گذاریم.
به گزارش خبرگزاری فارس،‌ حمید کلوانی‌نوری مقابل باشگاه پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بارها با آقایان مذاکره داشتیم اما دوستان فکر کردند ما شوخی می‌کنیم و امروز آمدیم تا نشان دهیم که در کارمان جدی و قانونی عمل می‌کنیم حتی میز کنفرانس اعضای هیأت‌مدیره باشگاه و میز و صندلی مدیرعامل پرسپولیس و کامپیوتر را هم در فهرست اموال باشگاه ذکر کردیم و می‌توانیم آنها را به مزایده بگذاریم. ما تاکنون به احترام هواداران کاری نکرده‌ایم؛ اما در روزهای آینده خبرهای جذاب‌تری در مورد توقیف اموال پرسپولیس و وزارت ورزش خواهید شنید.

وی ادامه داد: ساختمان باشگاه را توقیف نمی‌کنیم زیرا این ساختمان متعلق به باشگاه نیست و دادکان آن را به امانت یا به وقف در اختیار پرسپولیس قرار داده و هر وقت بخواهد می‌تواند پرسپولیس را از ساختمان بیرون کند.

نماینده تام‌الاختیار کشتی‌گیران طلبکار با اشاره به خبر واگذاری پرسپولیس گفت: برایمان جالب است بدانیم چگونه سهام باشگاه بدون آنکه تکلیف بدهی‌ها مشخص شود واگذار شده است مگر می‌شود باشگاهی که در اختیار وزارت ورزش است بدون آنکه تکلیف بدهی‌های آن مشخص شود به وزارت دارایی برای خصوصی‌سازی واگذار شود و بعد اعلام می‌شود این باشگاه ورشکسته است، اگر ورشکسته است چگونه به فعالیتش ادامه می‌دهد.

کلوانی در مورد میزان طلب کشتی‌گیران گفت: ما ۶۹۰میلیون تومان طلب داریم که طلب ۲۰ کشتی‌گیر است و با خسارت تا به امروز باید ۸۲۰میلیون تومان پرداخت شود. ۴۲میلیون تومان هم باید به دولت بدهند، این فقط سهم کشتی‌گیران آزادکار است و کشتی‌گیران فرنگی بحث‌شان جدا است. آنها حتی برای مسابقه با تیم ماهان از جیبشان هم هزینه خوراک و حمل و نقل داده‌اند. ما فقط ۲۰درصد دریافتی داشته‌ایم.

وی افزود: آقایان فکر کردند ما شوخی می‌کنیم اما می‌خواستیم ثابت کنیم که اینگونه نیست و توانایی این کار را هم داریم. رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به صراحت جواب ما را نمی‌دهد. یک بار می‌گوید صورتجلسه با سالارکیا بی‌خبرم اما همان صورتجلسه را ما زیر دست او می‌بینیم چگونه آقایان به همین راحتی حقایق را نادیده می‌گیرند.

کلوانی در مورد وعده رویانیان برای شارژ رایگان کارت سوخت کشتی‌گیران گفت: ما طلبمان را بگیریم کارت سوخت پیشکشمان. هرچند رویانیان وعده داده بود در صورت حضور در فینال ۵۰میلیون پاداش می‌دهد و یک سال به طور رایگان کارت سوخت کشتی‌گیران را شارژ می‌کند.

وی افزود: از رسانه‌ها می‌خواهم در مورد اسپانسر پرسپولیس تحقیق کنند که آیا این اسپانسر چگونه آمده است آیا در زمان عقد قرارداد شرکت ثبت شده‌ای وجود داشته است.

Euro Football Fantasy with Prizes
نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۴ )