عضو جدید هیات مدیره باشگاه راه‌آهن می‌گوید توجه ویژه به بازیکن‌سازی یکی از مهم‌ترین اهداف او و دیگر اعضای هیات مدیره جدید این باشگاه خواهد بود.

جعفر کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درخصوص عضویت در هیات مدیره باشگاه راه‌آهن اظهار کرد:‌ راه‌آهن یکی از تیم‌های ریشه‌دار فوتبال ایران است و افرادی این باشگاه را در دوره جدید در اختیار گرفتند که سعی می‌کنند فرهنگ را از طریق ورزش اشاعه دهند. من نیز هر کمکی که از دستم بربیاید در راستای اهداف خیرخواهانه مدیران باشگاه راه‌آهن انجام خواهم داد. مطمئنا حضور افرادی مانند دکتر زادمهر و کلانی در باشگاه راه‌آهن منشا بسیاری از اتفاقات خوب برای این باشگاه خواهد بود. استیلی نیز یکی از خوبان ورزش ایران است و امیدوارم بتوانیم در کنار همدیگر منشا خیر برای این باشگاه ریشه‌دار باشیم.
وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم ما توجه به باشگاه‌داری به معنای واقعی در راه‌آهن و ایجاد زیرساخت‌هایی مانند استادیوم ورزشی مناسب و توجه ویژه به آکادمی خواهد بود. ما سعی می‌کنیم با توجه به تیم‌های پایه و استعدادپروری در میان بازیکنان مستعد تهرانی پشتوانه‌سازی خوبی برای تیم بزرگسالان راه‌آهن داشته باشیم. البته راه‌آهن همواره قطب بازیکن‌سازی در فوتبال ایران بوده است و امیدوارم من نیز بتوانم در این باشگاه مفید باشم.
کاشانی در خصوص زمان تشکیل اولین جلسه هیات مدیره باشگاه راه‌آهن نیز گفت: این که من در جلسات حضور یابم مهم نیست بلکه مهم این است که بتوانم در راه‌آهن مفید باشم و خدمات خوبی را بر جای بگذارم. متاسفانه جلسات زیادی در فوتبال ایران برگزار می‌شود که خروجی آنچنانی ندارد. ما در راه‌آهن به دنبال این هستیم کارهای ماندگاری انجام دهیم که به درد پیشرفت فوتبال ایران بخورد.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.