آنخل دی‌ماریا با بیان اینکه در بازی با نیجریه با تمام قوا به میدان خواهد رفت، عنوان کرد: بازی برابر تیم‌های دفاعی همچون ایران اصلا آسان نیست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ایران و آرژانتین در دومین دیدارشان در جام جهانی به مصاف هم رفتند که این دیدار در حالی با برتری یک بر صفر آرژانتین به پایان رسید که شاگردان کی‌روش نمایش تحسین‌برانگیزی داشتند.

آنخل دی‌ماری پس از تمرین تیم ملی کشورش در نشست خبری شرکت کرد. او درباره دیدار با ایران گفت: مشخص بود که آن‌ها با ۱۱ بازیکن به دنبال دفاع کردن بودند. بازی برابر چنین تیم‌هایی اصلا آسان نیست. آن‌ها به دنبال کسب یک امتیاز این دیدار بودند. خوشحالیم که مسی توانست در دقایق پایانی گلزنی کند. همین برای ما اهمیت داشت که بتوانیم سه امتیاز مسابقه را به دست آوریم و صعودمان به مرحله بعد را قطعی کنیم. ایران بازی فشرده‌ای برابر ما داشت. ما نتوانستیم فضاهای کافی در دفاع آن‌ها برای خودمان پیدا کنیم. هرچه از زمان بازی می‌گذشت ناامیدتر می‌شدیم اما خوشحالم که در دقایق پایانی به هدف خودمان رسیدیم.

در روزهای گذشته انتقادهای زیادی از تیم ملی آرژانتین در رسانه‌های این کشور منتشر شده است. آنخل دی‌ماریا در واکنش به انتقادات رسانه‌های این کشور گفت: در جام جهانی نمی‌توان هم زیبا بازی کرد هم به امتیازات کامل رسید. تیم ما در بازی با ایران بازی هجومی را به نمایش گذاشت اما وقتی تیم حریف فوتبال کاملا دفاعی را به نمایش می‌گذارد چطور می‌توانیم گلزنی کنیم. در بازی با ایران به فکر این بودیم که از کوچک‌ترین فرصت‌ها گل بسازیم اما هیچ فرصتی نتوانستیم ایجاد کنیم. امیدوارم که بتوانیم در بازی‌های بعدی روند بهتری پیدا کنیم و علاوه بر کسب امتیاز بازی‌های زیبایی نیز به نمایش بگذاریم.

آرژانتین در بازی آخر مرحله گروهی خود باید با نیجریه دیدار کند. یک تساوی هم سرگروهی آرژانتین را در این گروه قطعی می‌کند و باعث می‌شود هر دو تیم به مرحله بعد راه یابند.

دی ماریا درباره بازی با نیجریه گفت: شنبه دقایقی از بازی نیجریه و بوسنی را دیدیم. آن‌ها تیم خوبی هستند و بازی خوبی از خود به نمایش گذاشتند اما مطمئن باشید که برابر نیجریه با تمام قوا حاضر خواهیم شد و برای برد به میدان خواهیم رفت.

دی‌ماریا درباره اهمیت مسی برای تیم ملی آرژانتین نیز گفت: مسی، مسی است و هر لحظه که بخواهد می‌تواند سرنوشت یک بازی را تغییر دهد. او تاکنون ۶ امتیاز برای تیم ما از دو دیدار گرفته است. حضور در ترکیب تیم به همه بازیکنان کمک می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.