سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در خصوص حضور تیم‌های زیر ۱۶ و ۱۹ سال در تورنمنت قزاقستان و اردوی تدارکاتی ترکیه توضیحاتی ارائه کرد
به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، عبدالرسول دانشجو، سرپرست کمیته جوانان در خصوص برگزاری اردوی تدارکاتی تیم جوانان در ترکیه گفت: اقدامات حضور این تیم در ترکیه در حال انجام شدن است تا ملی‌پوشان علاوه برگزاری تمرینات آماده سازی، چند بازی دوستانه نیز با تیم جوانان این کشور برگزار کنند. تیم جوانان امروز (پنج‌شنبه) ۲۹ خرداد دیدار تدارکاتی با تیم ذوب آهن داشته و از چهارم تیر در آکادمی ملی فوتبال تمرینات خود را آغاز خواهد کرد تا در رقابت‌های پیش رو موفق باشد.

وی در خصوص حضور تیم زیر ۱۶ سال در تورنمنت قزاقستان خاطرنشان کرد: اردوی تدارکاتی این تیم از بعدازظهر فردا (جمعه) درکمپ تیم‌های ملی آغاز می‌شود. تیم زیر ۱۶ سال تمرینات خود را برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیایی تایلند آماده می‌کند.پیش از این در تورنمنت آذربایجان حضور داشت و خوشبختانه به آمادگی خوبی چه از لحاظ جسمانی و چه از لحاظ فنی رسیده‌اند. در صورت صدور روادید از سوی سفارت قزاقستان، ملی‌پوشان صبح سه شنبه سوم تیر ساعت ۰۴:۳۰ عازم این کشور می‌شوند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.