سرمربی رومانیایی العربی مدعی شد هافبک بارسلونا با این تیم قطری پیش‌قرارداد امضا کرده است.
به گزارش خبرگزاری تسنیم، دن پترسکو، سرمربی تیم فوتبال العربی به «دیجی‌ تی‌وی» رومانی گفت: ژاوی با العربی پیش‌قرارداد امضا کرده است. بعید به نظر می‌آید که او از تیم‌های دیگر هم پیشنهاد داشته باشد. به ژاوی گفتم که اگر آماده حضور در العربی و خواهان تلاش برای این تیم هستی باید به اینجا بیایی. ما در تماس مستقیم با ژاوی هستیم هرچند او در حال حاضر در برزیل است و برای تیم ملی اسپانیا انجام وظیفه می‌کند.

این هافبک ۳۴ ساله تا سال ۲۰۱۶ با بارسلونا قرارداد دارد و باید دید که نظر لوئیز انریکه، سرمربی جدید کاتالان‌ها در خصوص وی چیست. گفته می‌شود مدیر برنامه‌های این بازیکن امروز (سه‌شنبه) در باشگاه بارسلونا حاضر شده و با مسئولان این باشگاه مذاکراتی داشته است.

وی افزود: تلفنی با ژاوی صحبت کردم و او را به عنوان فوتبالیستی فوق‌العاده مورد تحسین قرارداد دادم. اگر ژاوی به العربی بیاید قادر خواهیم بود ستاره‌های نامدار دیگری را هم جذب کنیم ولی در حال حاضر نمی‌خواهم این نام‌ها را فاش کنم.

سرمربی رومانیایی العربی قطر در پایان خاطر نشان کرد: طبیعی است که دوست دارم ژاوی را به تیمم بیاورم. العربی حاضر است برای او سالیانه هشت میلیون یورو بپردازد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.