مهاجم سابق رئال‌مادرید همبازی شدن با لیونل مسی در بارسلونا را برای خود افتخار می‌داند ولی تاکید کرد که هنوز با آبی-اناری‌ها به توافق نرسیده است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روزنامه "اسپورت" ایالت کاتالونیا از علاقه گونسالو هیگوآین به پیوستن به بارسلونا و همبازی شدن با لیونل مسی خبر داد.
این روزنامه اسپانیایی نوشت که هیگوآین از حضور در ناپولی خوشحال نیست و دوست دارد این تیم را در فصل جابه‌جایی تابستانی ترک کند.
هیگوآین که در دیدار تیم ملی فوتبال آرژانتین برابر بوسنی تیم ملی کشورش را همراهی کرد، پیوستن به بارسلونا و همبازی شدن با مسی را برای خود افتخار می‌داند. او گفت: برایم افتخار است که با مسی همبازی شوم؛ چرا که نه؟ از حضور در کنار مسی در تیم ملی لذت می‌برم. الان اجازه بدهید که فقط درباره جام‌جهانی با هم صحبت کنیم. علاقه بارسلونا به جذب من خوشحالم می‌کند. هر بازیکنی دوست دارد که مورد توجه این تیم باشد. با این حال باید بگوییم که هنوز هیچ توافقی با بارسلونا نداشته‌ام.
سایت روزنامه "مارکا" هم از نزدیک شدن هیگوآین به بارسلونا خبر داد و نوشت که مهاجم سابق رئال مادرید به زودی با آبی-اناری‌ها قرارداد خواهد بست.
هیگوآین ۲۶ ساله شش فصل در رئال مادرید بازی کرد و ۱۰۷ گل هم به ثمر رساند. او فصل گذشته در ۳۱ بازی که با پیراهن ناپولی به میدان رفت ۱۷ گل به ثمر رساند.
← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.