نایب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال گفت: صعود ایران نشدنی نیست، مگر کسی فکرش را می‌کرد اسپانیا ۵ گل دریافت کند؟ امیدوارم چنین اتفاقات دور از ذهنی برای ایران هم رخ دهد.
فریده شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل نیجریه در جام جهانی برزیل، گفت: بر خلاف آنچه کارشناسان فوتبال گفته‌اند و اینکه روی کاغذ ایران در گروه سختی قرار دارد من به مسائل متافیزیکی اعتقاد دارم. در کنار تاکتیک‌ها و تکنیک‌ها فاکتورهایی را مهم می‌دانم که آن تعصب و غیرت بازیکنان و همچنین مسائل روحی و روانی است.

وی ادامه داد: ایران را از نظر شرایط روحی تیمی آماده می‌دانم بنابراین بعید نیست بتوانیم نیجریه را شکست دهیم. فکر می‌کنم ایران بتواند از گروهش صعود کند و بازی خوبی هم مقابل آرژانتین خواهد داشت. بنابراین صعود ایران نشدنی نیست. مگر کسی فکرش را می‌کرد اسپانیا ۵ گل دریافت کند، امیدوارم چنین اتفاقات دور از ذهنی برای ایران هم رخ دهد.

نایب‌رئیس بانوان فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که در جام جهانی طرفدار کدام تیم هستید، اظهار داشت: در درجه اول ایران و بعد هم تیم‌های آسیایی. چون عِرق عجیبی به تیم‌های آسیایی دارم! و در ادامه به اسپانیا و برزیل علاقه دارم. البته اسپانیا شروع خوبی نداشت، اما ممکن است مانند دوره قبل که بازی اول را باخت و بعد قهرمان شد امسال هم همین اتفاق بیفتد. من منطقی از یک تیم طرفداری می‌کنم.

شجاعی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه فکر می‌کنید چه تیمی قهرمان شود، عنوان کرد: اگر یک دوره از بازی‌ها انجام می‌شد راحت‌تر می‌توانستیم حدس بزنیم. با شناختی که دارم برزیل و هلند خوب بودند و فکر می‌کنم از بین این تیم‌ها ممکن است قهرمان مشخص شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.